Rumle Skrevet 9. mars 2013 #381 Del Skrevet 9. mars 2013 God helg, Day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #382 Del Skrevet 9. mars 2013 God helg til deg og Rumle Og tek helg med kloke ord frå Ole Brumm: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 9. mars 2013 #383 Del Skrevet 9. mars 2013 Hmm....høres ut som en vis bjørn, Ole Brumm.....husker jeg brukte å lese om han og alle de andre i hundremeter-skogen da jeg var liten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #384 Del Skrevet 9. mars 2013 Haha ja,han er både vis og søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #385 Del Skrevet 17. mars 2013 Fekk ei plutsleg trong til og bable i veg. Så då tok eg vegen hit berre for å finne ut eg hadde ikkje så mykje vetugt og seie likevel. Vel,ikkje anna enn og ynskje dykk ein framleis god kveld og natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #386 Del Skrevet 17. mars 2013 Vel, kjem og med eit par sitat eg kom på i farta som eg likar "I'm not crazy, my reality is just different from yours." - Filur-katten(?) "It is something with the outside of a horse that does something with the inside of a man" - Winston Chruchill " Vi skaper alle vår egen virkelighet" - (no idea, stod i ei pensumbok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 17. mars 2013 #387 Del Skrevet 17. mars 2013 Vel,ikkje anna enn og ynskje dykk ein framleis god kveld og natt Takk det samme, lille frøken! Husk! prøv å begrense samværet ditt med hestene Day....(du trenger ikke takke meg) (Vet du setter stor pris på rådene mine!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #388 Del Skrevet 17. mars 2013 Takk det samme, lille frøken! Husk! prøv å begrense samværet ditt med hestene Day....(du trenger ikke takke meg) (Vet du setter stor pris på rådene mine!) Ja,alltid like glad i råda dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 17. mars 2013 #389 Del Skrevet 17. mars 2013 Ja,alltid like glad i råda dine Bare vær sånn du! mumle...mumle...utakknemlig...mumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #390 Del Skrevet 17. mars 2013 Bare vær sånn du! mumle...mumle...utakknemlig...mumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mars 2013 #391 Del Skrevet 17. mars 2013 Nå er det snart påske, Day! Skal du hjem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #392 Del Skrevet 18. mars 2013 Nå er det snart påske, Day! Skal du hjem da? Ja,eg reiser heim på torsdag etter skulen Har du planer for påska då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. mars 2013 #393 Del Skrevet 18. mars 2013 Ja,eg reiser heim på torsdag etter skulen Har du planer for påska då? Så fint. Godt å komme hjem en tur før siste innspurt, tenker jeg? Jeg skal nå bare være hjemme jeg. Håper på fint vær så jeg kan ordne litt i hagen. Er meldt såpass kaldt vær at det ikke blir mye planting, men jeg kan jo alltid rydde litt (det trengs etter vinteren!) og finne meg en solkrok Håper du får en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #394 Del Skrevet 18. mars 2013 Så fint. Godt å komme hjem en tur før siste innspurt, tenker jeg? Jeg skal nå bare være hjemme jeg. Håper på fint vær så jeg kan ordne litt i hagen. Er meldt såpass kaldt vær at det ikke blir mye planting, men jeg kan jo alltid rydde litt (det trengs etter vinteren!) og finne meg en solkrok Håper du får en fin påske Ja,eg håper på sol og skiføre Må ha eit pust i bakken no, har lese snart 2000 sider på to månadar, synes det er mykje Takk for det og takk det same Får håpe du får pusle litt i hagen i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. mars 2013 #395 Del Skrevet 18. mars 2013 Så fint. Godt å komme hjem en tur før siste innspurt, tenker jeg? Jeg skal nå bare være hjemme jeg. Håper på fint vær så jeg kan ordne litt i hagen. Er meldt såpass kaldt vær at det ikke blir mye planting, men jeg kan jo alltid rydde litt (det trengs etter vinteren!) og finne meg en solkrok Håper du får en fin påske Skal man plante noe nå, må man gjøre opp bål i blomsterbedet først. Det er tele helt til Kina! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 18. mars 2013 #396 Del Skrevet 18. mars 2013 Ja,eg håper på sol og skiføre Må ha eit pust i bakken no, har lese snart 2000 sider på to månadar, synes det er mykje Takk for det og takk det same Får håpe du får pusle litt i hagen i alle fall Det er en pen lesemengde! Hadde verdens særeste drøm i natt. Jeg drømte at jeg var 10 år gammel og hadde skaffet meg et føll som kjæledyr, og så insisterte jeg på at det skulle sove i sengen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #397 Del Skrevet 18. mars 2013 Skal man plante noe nå, må man gjøre opp bål i blomsterbedet først. Det er tele helt til Kina! Ja,null stress det vel? Det er en pen lesemengde! Hadde verdens særeste drøm i natt. Jeg drømte at jeg var 10 år gammel og hadde skaffet meg et føll som kjæledyr, og så insisterte jeg på at det skulle sove i sengen min! Ja, eg synes det Haha aww Som lita hadde eg slike tankar i røyndomen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. mars 2013 #398 Del Skrevet 18. mars 2013 Skal man plante noe nå, må man gjøre opp bål i blomsterbedet først. Det er tele helt til Kina! Ja, det er jammen sant! Inntil videre får det bli avslapping i solkroken. Funker jo det også! Ja,eg håper på sol og skiføre Må ha eit pust i bakken no, har lese snart 2000 sider på to månadar, synes det er mykje Takk for det og takk det same Får håpe du får pusle litt i hagen i alle fall Ja, da trenger du jammen litt ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #399 Del Skrevet 18. mars 2013 Hehe ja,er ganske skulelei så skal bli godt og bli ferdig med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. mars 2013 #400 Del Skrevet 20. mars 2013 Påskeferie blir braaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå