Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:overrasket: Neeeeei. Nå fikk jeg et stort problem. Vil ha en June jeg jo. Den virker som den har alt, til og med det jeg savner med Bugabooen: store svinghjul. Kanskje jeg må prøvetrille en sånn en snart? :sjenert:

Ja, den vognen ser jo bare så fin ut og virker som den har alt!! Den vil jeg ha! den virker perfekt!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på Barnas Hus for å prøve litt diverse i helgen, hadde sett meg ut Bugaboo Cameleon eller Mountain Buggy ELLER easywalker quattro på forhånd...mest fordi det er dem jeg hører snakk om blant venninner, og på KG :P

Men der anbefalte de veldig sterkt Babyjogger City Elite, og da jeg prøvde de ulike vognene, må jeg si at den faktisk var den som gjorde best inntrykk ift til de preferansene jeg har!

Noen her som har erfaringer med Babyjogger?

• 9 måneder senere...
Skrevet

Jeg har akkurat vært og sett på qtro plus.Det eneste minuset jeg kunne se var at jeg fortsatt synes kalesjen er litt åpen, og at det ikke så ut til at svinghjulene kunne låses. Sammenlignet med tkf, moubtain buggy, brio og simo heller jeg veldig mot qtro plus.

Jeg fikk også beskjed om at den var på vei ut av sortiment på babyshop, men at det har pga at tkf var mer etterspurt på landsbasis (der jeg var solgte de mer ew enn tkf).

Den vogna jeg ikke har sett er Emmaljunga m/duo s understell. Den ser også aktuell ut, men usikker på faste dekkene.

Skrevet

Ser nå at dette er en gammel tråd... Hva er erfaringene deres nå som vognene er tatt i bruk?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med vognen. :)

- Lett å trille

- Lun og god bag

- Bra myggnetting + regntrekk!

- Tar liten plass

- Lett å legge sammen

- Lett å ta av bag'en fra vogna

- Veldig kjekk måte å bære bag'en

Angrer absolutt ikke på mitt valg! :)

Skrevet

Er det noen som har erfaring med sportsunderstellet enda? Tenker spesielt på at den på bilder ser veldig åpen og "trekkfull" ut. Fungerer den på små barn ift å sove ute etc?

Skrevet (endret)

Har ikke erfaringer med det enda. Men den skal være helt tett på sidene, og har ikke lest noe annet enn at den skal være lun og god. Også har den full liggestilling, noe som er godt for barnet.

Her er et bilde jeg fant. Har du forresten vært inne på hjemmesiden til easywalker?

Endret av Angel-A
  • 2 uker senere...
Skrevet

Min 16 måneder gamle sønn sover som en stein i Easywalkeren sin. Han sover langt bak i vogna med en god pose, og er det veldig mye vind har jeg på et vanlig sort regntrekk for trehjulinger eller et EasyGrow stormtrekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...