Gå til innhold

Easywalker qtro plus 2011

Azalea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet om det er noen av butikkene som har EW på tilbud nå?

Sendte forresten mail til Babyshop, men de var ikke sikker på om de skulle slutte å selge de enda. Skal prøve å sende mail til hovedkontoret også, så får vi se. Har også sendt mail til barnas hus, er spent på hva som er grunnen til at de slutter med de jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er noen av butikkene som har EW på tilbud nå?

Sendte forresten mail til Babyshop, men de var ikke sikker på om de skulle slutte å selge de enda. Skal prøve å sende mail til hovedkontoret også, så får vi se. Har også sendt mail til barnas hus, er spent på hva som er grunnen til at de slutter med de jeg da..

Som nevnt hadde de olivengrønn ew qtro til 30% på babyshop skårer for ett par uker siden, kanskje de fortsatt har den :) Og barnevognhuset Rudo på grønland hadde tilbud på en marineblå og en rosa ew qtro, men det er en stund siden nå. Det er de jeg kommer på å ha sett på tilbud ;) Alle tre var forresten komplett med bag og sportsvogn. Ellers sjekket jeg prisen i Sverige, og der kom komplett vogn på ca 7300,- NOK.

Si gjerne ifra hva du får tilbakemelding om :) For som sagt fikk jeg mange ulike svar da jeg sjekket det opp, og kanskje de vet noe mer sikkert nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å importere fra babyjungle.nl. Har importert Easywalker Sky Plus 2011 selv og er kjempefornøyd!

Min seks måneder gamle baby ligger enda i bagen og har det fint der enda en stund, selv med stor vinterpose.

Jeg betalte 7000 kroner for vogn, bag, fleeceposen til vår/høst, ståbrett til storesøsken, adapter til bilstol og pumpe. Prisen var inkludert frakt og norsk mva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt hadde de olivengrønn ew qtro til 30% på babyshop skårer for ett par uker siden, kanskje de fortsatt har den :) Og barnevognhuset Rudo på grønland hadde tilbud på en marineblå og en rosa ew qtro, men det er en stund siden nå. Det er de jeg kommer på å ha sett på tilbud ;) Alle tre var forresten komplett med bag og sportsvogn. Ellers sjekket jeg prisen i Sverige, og der kom komplett vogn på ca 7300,- NOK.

Si gjerne ifra hva du får tilbakemelding om :) For som sagt fikk jeg mange ulike svar da jeg sjekket det opp, og kanskje de vet noe mer sikkert nå :)

Stemmer. ;) Har vurdert å stikke over til Sverige en snartur bare for å se hva som finnes av utstyr der. Vi får se hva det blir til. :)

Jeg skal selvfølgelig oppdatere dere om de svarer meg på mail. Har ikke fått svar enda så kan jo hende de ikke gidder å svare..

Jeg anbefaler å importere fra babyjungle.nl. Har importert Easywalker Sky Plus 2011 selv og er kjempefornøyd!

Min seks måneder gamle baby ligger enda i bagen og har det fint der enda en stund, selv med stor vinterpose.

Jeg betalte 7000 kroner for vogn, bag, fleeceposen til vår/høst, ståbrett til storesøsken, adapter til bilstol og pumpe. Prisen var inkludert frakt og norsk mva.

7000kr for alt det der? :hakeslepp: Hohoi, skal sjekke ut den siden med en gang jeg! :Nikke:

Jeg så ikke bag'en da jeg var på babyshop.. Godt å høre at du er fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de? OI, takk for tipset! :jepp:

Ja, jeg var der i går :) Jeg så ihvertfall at de hadde qtro i premium grå og olivengrønn, og sky i black edition.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om de har igjen bag'er og?

Og er Qtro fin i de fargene? Hadde mest lyst på black edition i Qtro, fillern og. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om de har igjen bag'er og?

Og er Qtro fin i de fargene? Hadde mest lyst på black edition i Qtro, fillern og. :sjenert:

Qtro kommer ikke i black edition.. Jeg spurte for litt siden fordi jeg ville ha det selv + at på hjemmesidene til easywalker er det bare sky og tvillingvogna som kommer i black edition. Desverre!

Fargene er fine de, men det kommer an på hva du liker og hva du vil ha ;) Ring å spør hva de har igjen i hvilke farger, kan jo hende de har svart på lager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør ikke det? Så kjedelig. Kjøpte du deg vogn?

Jeg får prøve å kontakte de. :)

Fillern altså, samboer er på jobb i dag så må evt dra alene å se på vogna.. Blir liksom ikke helt det samme å ta en slikt valg alene. I hvert fall ikke på førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør ikke det? Så kjedelig. Kjøpte du deg vogn?

Jeg får prøve å kontakte de. :)

Fillern altså, samboer er på jobb i dag så må evt dra alene å se på vogna.. Blir liksom ikke helt det samme å ta en slikt valg alene. I hvert fall ikke på førstemann.

Ser den med å velge vogn sammen :)

Nei, kjøpte ikke. Vi gikk bort fra den vogna da vi fikk vite at de fleste skulle slutte som forhandlere av ew. For da fikk vi ikke bestilt sand bag og svart sportsvogn, som vi ville ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den med å velge vogn sammen :)

Nei, kjøpte ikke. Vi gikk bort fra den vogna da vi fikk vite at de fleste skulle slutte som forhandlere av ew. For da fikk vi ikke bestilt sand bag og svart sportsvogn, som vi ville ha ;)

Det er den enste vognen som har fristet skikkelig hos oss, så vi får se når vi kommer bort. Skal ta med meg svigermor å dra bort etterpå! Håper de har den på tilbud enda da, så vi ikke drar forgjeves.. :sjenert: Får ikke svar til de så det er sikkert nok å gjøre..

Du får evt bestille gjennom den nettsiden som blir tipset om lenger opp i tråden! :jepp: Var inne å så her om dagen, sparer en del penger på det altså. :)

Hm, nei, da skal jeg hive meg rundt før vi drar for å se på vogn.

Wish me good luck! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg tilbake etter en hyggelig handletur med svigermor. :)

Barnas Hus hadde problemer med bankterminalene sine i dag så fikk dessverre ikke betalt vognen + bag i dag, så må tilbake på tirsdag. Men uansett, valgte platinum av farge. Er litt usikker på om jeg skal få sjekket opp om de har svart bag en eller annen plass før jeg betaler for bag'n. Men synes sportsdelen i platinum var ganske grei! Så nå er vogn i boks. Om jeg skal ha både sportsdel og bag så kommer det på 5600kr, i stedet for godt over 9000kr. Så jeg er fornøyd jeg! :jepp:

(Hadde det ikke vært fordi det var salg og at det var den siste vognen igjen, hadde jeg ikke kjøpt det på Alnabru.. Herregud, hun ene som jobbet der eiet ikke noen sosiale antenner i det hele tatt og service tror jeg ikke hun visste hva var...Jeg og svigermor sto egentlig bare og gapte. Blir sjokkert over at noen får lov til å jobbe i butikk...)

Hvilken vogn er det du skal ha Narnia?

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake etter en hyggelig handletur med svigermor. :)

Barnas Hus hadde problemer med bankterminalene sine i dag så fikk dessverre ikke betalt vognen + bag i dag, så må tilbake på tirsdag. Men uansett, valgte platinum av farge. Er litt usikker på om jeg skal få sjekket opp om de har svart bag en eller annen plass før jeg betaler for bag'n. Men synes sportsdelen i platinum var ganske grei! Så nå er vogn i boks. Om jeg skal ha både sportsdel og bag så kommer det på 5600kr, i stedet for godt over 9000kr. Så jeg er fornøyd jeg! :jepp:

(Hadde det ikke vært fordi det var salg og at det var den siste vognen igjen, hadde jeg ikke kjøpt det på Alnabru.. Herregud, hun ene som jobbet der eiet ikke noen sosiale antenner i det hele tatt og service tror jeg ikke hun visste hva var...Jeg og svigermor sto egentlig bare og gapte. Blir sjokkert over at noen får lov til å jobbe i butikk...)

Hvilken vogn er det du skal ha Narnia?

Så bra at du fikk tak i vogn! :)

Jeg tror det blir bugaboo på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny vogn! Jeg så en turkis qtro på kjøpesenteret her en dag og den er så fiiiin. Hadde det ikke vært for sportsdelen hadde jeg seriøst vurdert å bytte ut Bugabooen vår. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk tak i vogn! :)

Jeg tror det blir bugaboo på oss.

Bugabooen er veldig fin den og. :) Så skjønner valget deres.

Gratulerer med ny vogn! Jeg så en turkis qtro på kjøpesenteret her en dag og den er så fiiiin. Hadde det ikke vært for sportsdelen hadde jeg seriøst vurdert å bytte ut Bugabooen vår. :sjenert:

Tusen takk! :) Gleder meg til å hente vognen i morgen! :jepp: Sto mellom Qtro og Buggis, så vi får se om vi bli fornøyd. Greit å handle vogn på salg. ;) Om vi ikke blir fornøyd så er det jo bare å selge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nå at i februar eller mars kommer det en ny vogn: easywalker June.. den har fått en award i Belgia og Nederland og jeg synes den ser veldig fin og bra ut! Gode brede svinghjul og fin design. Den er veldig lett, kun 7 kilo!! Og de sier den er lett å brette sammen:

Easywalker June

Vet ikke når dere trenger vognen, men det virker som om denne er verdt å vente på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Neeeeei. Nå fikk jeg et stort problem. Vil ha en June jeg jo. Den virker som den har alt, til og med det jeg savner med Bugabooen: store svinghjul. Kanskje jeg må prøvetrille en sånn en snart? :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...