Gjest Gullfisk Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Nå tror jeg det er på tide med en vask på Reimatec + dressen. Og jeg blir så usikker for når jeg har spurt i butikken vi kjøpte dressen i, har jeg fått to forskjellige svar. Hun ene sa vask med vaskemiddel uten blekemiddel, mens hun andre sa Milo....Hm...What to do..Hva gjør dere?
Amanlis Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Mine har LEGOdresser, men jeg svarer allikevel Jeg bruker vanlig vaskemiddel, men har ikke i skyllemiddel. Vasker dem på vanlig vask. Hvis ikke de er veldig skitne, vasker jeg dem med Milo sammen med ulltøy.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Vasker dem i milo, og impregnering etterpå.
Gjest tone Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Nå tror jeg det er på tide med en vask på Reimatec + dressen. Og jeg blir så usikker for når jeg har spurt i butikken vi kjøpte dressen i, har jeg fått to forskjellige svar. Hun ene sa vask med vaskemiddel uten blekemiddel, mens hun andre sa Milo....Hm...What to do..Hva gjør dere?
Gjest tone Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 hei, for å ta best mulig vare på din reima dress bør du vaske den med en tech wash som er beregnet for impregnerte og tekniske plagg, de fleste levrandører anbefaler også at du ved hver 2 eller 3 vask re-impregnerer med spray eller wash-in, dette for å holde vann tettheten oppe.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Vi har brukt Tech Wash (fåes kjøpt bla på sportsbutikker og der vi har kjøpt Reimadressene).
Gjest tone Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 NB ikke bruk skyllemiddel, dette vil tette porene og ødelegge den ventilerende evnen til plagget.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 NB ikke bruk skyllemiddel, dette vil tette porene og ødelegge den ventilerende evnen til plagget. Det gjør skitt, sølevann, vasking og impregnering også.
Gjest gullffisken Skrevet 19. februar 2012 #9 Skrevet 19. februar 2012 Takk for svar. Men hva er egentlig vaskemiddel uten blekemiddel? Altså hvilken type/merke? Kjenner nesten jeg ble litt sur da ingen av de i butikken sa noe om tech wash!
Gjest tone Skrevet 19. februar 2012 #10 Skrevet 19. februar 2012 Takk for svar. Men hva er egentlig vaskemiddel uten blekemiddel? Altså hvilken type/merke? Kjenner nesten jeg ble litt sur da ingen av de i butikken sa noe om tech wash! nicwax har et vaskemiddel som egner seg bra for tekniske plagg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå