AloeVera Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Noen som har bestilt fra denne nettsiden? http://www.sammydress.com/ Det er jo helt fantastisk billig. Gikk inn på facebook siden deres og så at noen hadde klagd på at de ikke fikk varen. Men varen sendes jo fra Kina og de som kommenterte var fra USA og klagde etter ei uke. (Når jeg tidligere har handlet fra Kina så har jeg ofte ventet så lenge som 20-30 dager) Men noen her som faktisk har mottat noe? Har egentlig lært meg at om noe er for godt til å være sant, så er det som regel det.. Spesielt pumpsene de selger frister veldig! Koster jo rundt 100-lappen for et par sko! Og de har til og med størrelse 35 noe som jeg sjelden finner
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Har en venninne som har handlet derifra. Hun har aldri klaga på at ting ikke blir levert o.l. Det eneste som kan være litt kjipt er at kvaliteten som oftest er dårligere enn det bildet viser. Eller at stoffet er helt annerledes enn på bildet. Men de opplysningen som står på detaljer er etter hva jeg har skjønt alltid rikitge (der hvor det står 100% cotton o.l.).
Miss Lucky Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Har noen pumps derfra. De lyser billig og plastikk. Ikke noe gode å gå med
AloeVera Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2012 Okei, tusen takk for svar Da tror jeg at jeg dropper det! Høres ut som at du får akkurat det du betaler for da, men spytter heller i noen ekstra hundrelapper for å få kvalitet
AloeVera Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2012 Da har jeg mottatt kjolen jeg bestilte så det stemmer nok at man får varene man bestiller Bestilte denne kjolen: http://www.sammydress.com/product135931.html (I sort og gull) Det er nok den på bildet jeg mottok, men pga blitzen så er den nok finere på bildet enn den var i virkeligheten. Men til å koste kun 70 kr er jeg meget fornøyd
Lena84 Skrevet 27. august 2012 #7 Skrevet 27. august 2012 Hei. Jeg har også vurdert å bestille noe fra sammydress. Hvor lang tid tok det før du fikk varene i posten?? Og hvor mye kom frakt/toll??
siljethorland Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 Jeg bestillte en pakke fra sammydress og det har nå gått 30 dager. Jeg har sendt e-post om når jeg mottar pakken men ikke noe svar. Vet noen om hvor langt tid det tar ? det står 7-27 dager :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå