LilleMy Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 http://www.louisvuittonoutletsaless.net/ Noen som kjenner til nettstedet?
Sin Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 http://www.louisvuittonoutletsaless.net/ Noen som kjenner til nettstedet? Jeg er 100 % sikker på at alt de selger er fake. Er det ikke ganske åpenbart at man ikke får en ekte LV-koffert for en tusenlapp? 2
LilleMy Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2012 Sjekket ikke koffertprisen, men regner også med det. Så på skjerfene og de ser veldig like ut som originalen, og det hadde vært moro å se hvor close de er til de originale.
Tropic Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Sjekket ikke koffertprisen, men regner også med det. Så på skjerfene og de ser veldig like ut som originalen, og det hadde vært moro å se hvor close de er til de originale. Mange av bildene der tipper jeg er bilder av orginale, hentet fra LV sine hjemmesider ol, når du får produktet er det nok ikke likt.... Ligner nok, men ikke likt. Forøvrig er det ulovlig å kjøpe fake varer, så om du bestiller kan det bli stoppet i tollen, bare så du er klar over det.
Miss Lucky Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Prisene er alt for lave til å være ekte. Jeg har denne http://www.louisvuittonoutletsaless.net/louis-vuitton-lv-damier-handbags-n55215-p-496.html Og den kostet ca 4000kr mer enn hva den ordinert koster på denne nettsiden.
Tbag Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 Louis Vuitton selges ikke på nettet, med unntak av sin egen offisielle nettside og brukt på ebay, finn.no etc. (pass opp for fake!!!!) Så selvfølgelig er dette bare fake og tull. Jeg skjønner helt oppriktig ikke hvordan folk kan gå på sider som dette her gang på gang, å virkelig være i tvil om at det er ekte varer som selges. Du står ikke bare i fare for å få bot om falske varer blir stoppet i tollen, men du kan få en riktig så fin bot også. Det er ikke så utbredt i norge enda, dette med å sende bot, men det har skjedd. 2
Sails Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Du står ikke bare i fare for å få bot om falske varer blir stoppet i tollen, men du kan få en riktig så fin bot også. Det er ikke så utbredt i norge enda, dette med å sende bot, men det har skjedd. Helt absurd at vi tar så lett på handel av falsk vare. Alle som blir tatt for å gjøre det burde ikke bare få en saftig, men en enorm bot. Eneste måten man kan få redusert denne pesten som består av falske varer. 1
Tbag Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Helt absurd at vi tar så lett på handel av falsk vare. Alle som blir tatt for å gjøre det burde ikke bare få en saftig, men en enorm bot. Eneste måten man kan få redusert denne pesten som består av falske varer. Helt enig!!! Heldigvis er de fleste store europeiske byer veldig opptatt av dette, spesielt på flyplasser. Vet at på flyplassen i Roma (FCO) kan man få bot på så mye som 80.000,- hvis man blir tatt med f.eks "dior" solbriller. Skjedde med venninnen til moren min, hun var ikke så høy i hatten da gitt 1
challenger Skrevet 19. februar 2012 #9 Skrevet 19. februar 2012 Helt enig!!! Heldigvis er de fleste store europeiske byer veldig opptatt av dette, spesielt på flyplasser. Vet at på flyplassen i Roma (FCO) kan man få bot på så mye som 80.000,- hvis man blir tatt med f.eks "dior" solbriller. Skjedde med venninnen til moren min, hun var ikke så høy i hatten da gitt 80 000 ?? DET var mye det:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå