Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.5 år her :rodmer:

Skrevet

6 mnd,

da var jeg 23 og hun var 22 :)

Skrevet

Litt over ett år, jeg var 22 og han 23 :yvonne: klaffet med en gang gjorde det også. Nå er vi snart klare for nummer to.

Skrevet

5 måneder :sjenert:

Jeg blir 40 om ikke altfor lenge, så ingen vits i å hvile på laubæra. Trodde imidlertid det tok litt lenger tid å bli gravid. Satt omtrent med det samme.

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 2år og 2mnd(var 24 og 30). Trodde i motsetning til Sobril at det skulle gå ganske kjapt, men nå har vi vært sammen i 7år og 1mnd, rukket å gifte oss, men fortsatt ingen barn.

Skrevet

Etter 5 måneder som offisielt kjærester. :) Vi var da begge to 20 år. Kjent hverandre siden vi var 11-12 år..

Skrevet

8 år og 8 mnd, jeg var da 28 og han 27.

Nå er det en liten frøken på vei og hun rekker å komme et par måneder før jeg blir 33.

Skrevet

8 år og 8 mnd, jeg var da 28 og han 27.

Nå er det en liten frøken på vei og hun rekker å komme et par måneder før jeg blir 33.

4 år og 8 måneder???

Skrevet (endret)

4 år og 8 måneder???

8 år og 8 mnd, jeg var nesten 20 da vi møttes ;) Så det vil si at vi har vært i lag i 13 år i år.

Terminen min er 4 år og 4 måneder etter prøvestart, og det blir to år og tre måneder etter vi startet med prøverør.

Endret av pusilus
Skrevet

Av og på i 5 år, forlovet oss sommeren 2010. Begynte å prøve først nå i denne måneden. Det gikk ikke denne gangen og får ikke prøvd rundt neste eggeløsning, for han er i utlandet. Men kanskje i april.

Skrevet (endret)

Dobbeltpost.

Endret av Tiarra
Skrevet

Ca 4.5 år. Eller da sluttet vi med prevensjon, men prøvde ikke aktivt før ett år etter det.

Nå har vi vært sammen i 6 år.

Skrevet

9 og et halvt år.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...