Gå til innhold

loette

Fremhevede innlegg

Gjest DaYdReAm
Skrevet

jeg har skiftet p-pille merke til loette. når en vil utsette mens med en av de andre merkene, så hopper man over de hvite pillene, å begynner rett på et nytt brett.skulle trodd det var slikt med loette også?noen som vet?jeg leste i bruksanvisningen, hvor det bare stod: ønsker du å utsette en periode, rådfør deg hos lege. må en oppgi grunn til legen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Mulig jeg er unødvendig pirkete, men jeg får det ikke til å stemme helt at slike spørsmål legges inn på Seksualitet.

Hvorfor ikke bruke Graviditet eller Kropp, Helse?

Gjest DaYdReAm
Skrevet

nettopp fordi p - piller har med sex å gjøre?

Gjest Anonymous
Skrevet
nettopp fordi p - piller har med sex å gjøre?

Nja...selv om det kanskje høres litt rart ut, så er jeg ikke enig i at det hører hjemme på SEKSUALITET. Prevensjon har vel så mye med Graviditet og Kropp/Helse å gjøre. Men glem nå det.

Skrevet

Spørsmål ang. prevensjon passer fint under seksualitet.

Remyline Moderator

Gjest DaYdReAm
Skrevet

jeg lurer fortsatt på spørsmålet mitt jeg....

Skrevet

Du utsetter mensen på samme måte med Loette som med de andre merkene, hopper over de hvite pillene og begynner rett på et nytt brett.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Er du usikker, så ring til legen din da vel. Det er da et helt normalt spørsmål som h*n ikke trenger noen videre forklaring på. Og om h*n spør, så kan du jo bare si at du bare lurte, hvis du ikke har lyst til å forklare? Du kan helt sikkert spørre på apoteket også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...