Gjest DaYdReAm Skrevet 8. januar 2004 #1 Skrevet 8. januar 2004 jeg har skiftet p-pille merke til loette. når en vil utsette mens med en av de andre merkene, så hopper man over de hvite pillene, å begynner rett på et nytt brett.skulle trodd det var slikt med loette også?noen som vet?jeg leste i bruksanvisningen, hvor det bare stod: ønsker du å utsette en periode, rådfør deg hos lege. må en oppgi grunn til legen?
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2004 #2 Skrevet 8. januar 2004 Mulig jeg er unødvendig pirkete, men jeg får det ikke til å stemme helt at slike spørsmål legges inn på Seksualitet. Hvorfor ikke bruke Graviditet eller Kropp, Helse?
Gjest DaYdReAm Skrevet 8. januar 2004 #3 Skrevet 8. januar 2004 nettopp fordi p - piller har med sex å gjøre?
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2004 #4 Skrevet 8. januar 2004 nettopp fordi p - piller har med sex å gjøre? Nja...selv om det kanskje høres litt rart ut, så er jeg ikke enig i at det hører hjemme på SEKSUALITET. Prevensjon har vel så mye med Graviditet og Kropp/Helse å gjøre. Men glem nå det.
Mette Skrevet 8. januar 2004 #5 Skrevet 8. januar 2004 Spørsmål ang. prevensjon passer fint under seksualitet. Remyline Moderator
Gjest DaYdReAm Skrevet 8. januar 2004 #6 Skrevet 8. januar 2004 jeg lurer fortsatt på spørsmålet mitt jeg....
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #7 Skrevet 9. januar 2004 Prøv heller her: http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124122 Forstår på en måte at det er begrenset interesse for prevensjon på en side der det handler om menneskers seksualitet. Selv om det kanskje høres rart ut.
Salt Skrevet 9. januar 2004 #8 Skrevet 9. januar 2004 Du utsetter mensen på samme måte med Loette som med de andre merkene, hopper over de hvite pillene og begynner rett på et nytt brett.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. januar 2004 #9 Skrevet 9. januar 2004 Er du usikker, så ring til legen din da vel. Det er da et helt normalt spørsmål som h*n ikke trenger noen videre forklaring på. Og om h*n spør, så kan du jo bare si at du bare lurte, hvis du ikke har lyst til å forklare? Du kan helt sikkert spørre på apoteket også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå