AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Har store porer, og rødlig hud. Hadde ikke dette for noen år siden, og det irriterer meg grenseløst og selvtilliten synker neeed. Haha, altså, det er den rødlige huden rundt nesen som irriterer meg mest, får meg til å se ut som en zombie sammen med de mørke ringene under øynene mine. Sånn her er det: (har selvtillit på 0 uten sminke) For ett år siden omtrent, så hadde jeg sånn her hud: Savner det! Noen kremer, eller NOE som helst jeg kan bruke for å få fiin hud? Tar imot ALLE forslag! tusentakk<3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Vet forresten at jeg må nappe bryna osv, herregud æsj, unnskyld for at dere må se på noe så ekkelt. Haha
Gjest badeand1 Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Trenger også tips! Har større og mørkere porer enn deg. Hate it!
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Må du slutte å pirke! Hadde vi sett deg fra normal avstand hadde det sett helt fint ut. Napp øyenbryna litt bedre og ta på litt pudder/foundation så ser du jo knall ut. 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Ååå, ingen som har noen tips..? Kremer, eller noenting?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 MDs formulations continuous renewal serum! Helt fantastisk! Men du må supplere med MD rens og skrubb og en god fuktighetskrem fra et godt hudpleiermerke. Dette kan du kjøpe billig på feelunique. Slutt å pill på kvisene dine og overplukkingen av øyenbrynene dine! 1
Miah Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Kjære deg, du har jo kjempefin hud! Er absolutt INGENTING å klage over! Forstår ikke hvorfor du får dårlig selvtillit av såpass fin hud. Du ser litt ung ut, så er ikke rart du hadde "bedre hud for noen år siden". Pass på at du bruker renseprodukter av god kvalitet (ikke noe fra apotek, dagligvarehandel eller Cubus), som for eksempel Decleor, Matis eller MD Formulations (finnes flere også). Tilfør huden fuktighet hver dag, og bruk god sminke. Vi vet ikke hva du reagerer på av f.eks sminke - noen kan bruke Dior eller Loreal og ha nydelig hud, mens vi andre kanskje reagerer på drittingrediensene i disse merkene. Tips til eventuel sminke er Tikei, Mineral Hygienics... huff, husker ikke så mange nå. Sleng på litt concealer under øynene, så er du good to go! Jeg skulle ha nesten postet et bilde av den absolutt HESLIGE huden min slik at du kunne se huden din i et annet lys, fordi du har virkelig kjempefin hud!
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #8 Skrevet 18. februar 2012 MDs formulations continuous renewal serum! Helt fantastisk! Men du må supplere med MD rens og skrubb og en god fuktighetskrem fra et godt hudpleiermerke. Dette kan du kjøpe billig på feelunique. Slutt å pill på kvisene dine og overplukkingen av øyenbrynene dine! Skal jeg kjøpe for sensitiv hud, eller standard? Synes selv huden min er litt sensitiv.. den er jo trossalt rød.
Miah Skrevet 19. februar 2012 #9 Skrevet 19. februar 2012 ^ Huden din behøver ikke å være sensitiv uansett om den er rød. Reagerer du lett på produkter? Klikker huden din i vinkel av dårlige produkter? Blir den lett sår? Trives den dårlig ute i kulden? Svir / klør den om du bruker gale produkter? Husk at det hjelper ikke å bruke rens fra Garnier og serumet fra MD formulations - du må kun bruke det sammen med andre gode produkter. Ved det serumet opplever også mange en tilvenningsperiode hvor alt "driten" under huden din skal ut før det blir bedre. Du må også huske at det serumet er ikke noe du kan bruke i bare en måned, det kan ta lang tid før det fungerer skikkelig. Og ro ned plukkingen av øyenbrynene dine.
Lille_meg:) Skrevet 19. februar 2012 #10 Skrevet 19. februar 2012 Jeg vet akkurat hva som hadde passet for deg!! HAr nærmest heeelt lik hudtype som deg!!! Bruk Clinicue redness solutions! GENIAL SERIE!! Anbefaler deg både fuktighetskremen, rensemelken og den tonic greia, samt "grønn-kremen", dette er en slags primer du smører på de rød områdene slik at de dekkes bedre under foundationen, samt forbedrer huden over tid, den er grønn og som du kanskje vet dekker grønt rødt og motsatt. På esthetique får du prøvepakke på denne serien som varer i ca 1 mnd, liker du den kan du kjøpe de større flaskene/tubene!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #11 Skrevet 19. februar 2012 Jeg vet akkurat hva som hadde passet for deg!! HAr nærmest heeelt lik hudtype som deg!!! Bruk Clinicue redness solutions! GENIAL SERIE!! Anbefaler deg både fuktighetskremen, rensemelken og den tonic greia, samt "grønn-kremen", dette er en slags primer du smører på de rød områdene slik at de dekkes bedre under foundationen, samt forbedrer huden over tid, den er grønn og som du kanskje vet dekker grønt rødt og motsatt. På esthetique får du prøvepakke på denne serien som varer i ca 1 mnd, liker du den kan du kjøpe de større flaskene/tubene! Okeii, og hva ligger prisen på dette på? Og er dette en serie man må bruke fast, eller er det liksom i en sånn periode hvor det skal bli fint når man er ferdig med den, og ikke trenger å bruke sånt igjen?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #12 Skrevet 19. februar 2012 Det der ser jo bare ut som vinterhud og sommerhud? 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #13 Skrevet 19. februar 2012 Kan legge ut ett litt bedre bilde: ...
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #14 Skrevet 19. februar 2012 Clinique er en parfymeriserie og er bare dritt. Skulle gjerne hatt tilbake de tusenvis av kronene jeg har brukt på den dritten der. Gå for MD, sensitiv variant. Husk at huden din trenger rikelig med fukt! 1
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #15 Skrevet 19. februar 2012 Clinique er en parfymeriserie og er bare dritt. Skulle gjerne hatt tilbake de tusenvis av kronene jeg har brukt på den dritten der. Gå for MD, sensitiv variant. Husk at huden din trenger rikelig med fukt! Nei det er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #16 Skrevet 19. februar 2012 Nei det er det ikke. Selges jo kun i parfymerier. 2
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #17 Skrevet 19. februar 2012 (endret) Selges jo kun i parfymerier. Må vel ikke ha parfyme i seg fordet. edit: eller mener du parfymeserie som i en serie som selges på parfymeriet? Endret 19. februar 2012 av Mortem
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #18 Skrevet 19. februar 2012 Må vel ikke ha parfyme i seg fordet. edit: eller mener du parfymeserie som i en serie som selges på parfymeriet? Eh, ja.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #20 Skrevet 19. februar 2012 Huff, jeg får nesten dårlig selvtillit av slike tråder... Når du er misfornøyd med huden din og syns den er ekkel, hadde du brekket deg om du hadde sett meg ute på gata 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå