Gå til innhold

5 positive ting om foreldrene dine:)

Anciol

Anbefalte innlegg

Mamma: Snill, god, flink, super mormor, og hjelpsom

Pappa: Rettferdig, leste mye for meg da jeg var liten, leser masse for barnebarna sine, spanderer fjellturer på hele familien, støtter meg alltid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma: Stiller alltid opp, hjelper meg med alt, rettferdig, løsningsorientert, tar alltid vare på de hun bryr seg om :)

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma: Dømmer ingen, forståelsesfull, veldig flink til å lage mat, omtenksom og hyggelig.

Pappa: Ærlig, hjelpsom, handy, stiller alltid opp og er veldig støttende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAMMA: vennlig mot alle, veldig hjelpsom, vandrende leksikon, altmulig-dame, sa aldri noe vondt om noen.

PAPPA: snill, morsom, veldig flink til sånne typiske manne-ting (sånn som gårdsdrift, generell mekking av ting og tang, lage en enkel middag på 5 minutter), behagelig/avslappende å være rundt, gavmild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa; Kan fikse nesten alt, har en fantastisk intelligens, omtenksom, fantastisk morfar for mine tantebarn og har et hjerte større enn kroppen.

Mamma; spik sprø, fantastisk humor, bein i nesa, ikke redd for utfordringer og er en flott mormor for mine tantebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma: Snill, omsorgsfull, handy (fikset alt i huset), flink med håndarbeid og gavmild.

Pappa: Stødig, snill, gavmild, ansvarsbevisst og sindig.

Savner dem nå. Begge har dessverre gått bort altfor tidlig. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Mamma: Engasjert, gavmild, støttende, kjærlig, ærlig.

Pappa: Intelligent, hjelpsom, støttende, omsorgsfull, handy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma:

-respektfull

-oppriktig god og snill

-har sørget for at jeg ikke bare hvert eneste sekund gjennom hele livet vist med største trygghet at jeg er høyt elsket, men enda viktigere fått meg til å få samme trygghet i at jeg er vært å elske og fortjener kjærlighet, selv om andre prøver å fortelle meg noe annet.

-det samme med selvtillitt. jeg er vakker i meg selv, akkurat på samme måte som at alle andre er det samme. jeg er vakker for meg selv og det er det som betyr noe. man møter alltid noen som syes jeg er stygg og man møter alltid noen som synes jeg er slående vakker. men det er hva jeg mener selv som gir meg lykke og trygghet.

-at ho har lært meg å møte hvert menneske for hvem de er, der de er og vise respekt. at andre er forskjellig fra meg og tar andre valg enn hva jeg gjør, gjør dem ikke til verken bedre eller dårligere mennesker, man har alle samme verdi. å selv om noen tar dårlige valg, må jeg huske at det gjør jeg(og alle andre) også.

pappa:

-fantastisk arbeidsmoral

-glimrende venn, bror, kollega osv

-målrettet

-lovijal

-flink til å folk på sin side, eller egentlig hvor han ville(smart og manipulerende)

jeg ble kraftig mobbet gjennom hele barndommen, så mamma's fokus på selvtillit og trygghet på meg selv kan jeg aldri klare å utrykke hvor viktig var.

pappa var psykopat og missbrukte meg sexuelt og både meg å mamma psykisk på en måte som gjorde at vi ikke skjønte at noe var galt, så jeg må inndrømme at jeg ikke har så fryktelig mye bra si si om foreldre-egenskapene hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa: Fantastisk kokk, beholdt barnet i seg, åpen/lite dømmende, snill, oppegående

Mamma: Rettferdig, oppegående, flink til å vise omsorg, snill og støttende.

Jeg har egentlig bare gode ting å si om foreldrene mine, kunne lista opp 50 ting på hver :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor :

Det mest omtenksomme,morsomste, smarteste, snilleste og støttende mennesket jeg har møtt.

Pappa : Det er jo pappa. God og snill, ikke noe vondt i han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa: Bruker mye tid på barnebarna sine, gavmild, handy, stiller alltid opp, flink til å lage mat

Mamma: Min beste venninne, hjelper til veldig mye med barna mine, reflektert/kunnskapsrik, god humor, tar seg tid til meg

Jeg er utrolig takknemlig for foreldrene mine, og jeg er veldig glad for at vi bor så nære hverandre at barna får møte dem hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min far er helt fantastisk. Snill, veldig hjelpsom, stiller alltid opp, kunnskapsrik.

Mamma er også fantastisk. Stiller opp hver gang, veldig omtenksom, snill, rettferdig og ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma: Engasjert, omsorgsfull, rettferdig, støttende og kjærlig.

Pappa: Snill, god humor, stiller opp, hjelpsom og kjærlig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma: Stor rettferdighetssans, engasjert, utadvendt, glad og står i mot det materielle presset fra samfunnet.

Pappa: Hjelper både venner og sine verste fiender, dyktig i det aller meste (bortsett fra facebook), intelligent, veldig snill og har RÅ musikksmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Pappa; Kjærlig, omsorgsfull, handy, tillitsfull, hjelpsom/gavmild

Mamma; Kjærlig, gavmild, omsorgsfull, forståelsesfull, Støttende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa: Snill, handy, morsom, kan alt om natur og dyreliv og perfekt til å prate om problemer.

Mamma: Snill, sprek farmor, forståelsesfull, hjelpsom, og sterk (emosjonelt).

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...