Gjest SmurfeLurfen Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Hei! Synes jeg så en del blondekjoler på fester i høst, og har fått så lyst på en selv. Men er det fortsatt in eller er det på vei ut? Sånn her tenkte jeg på: http://ourstyleblogg.files.wordpress.com/2011/02/svart-blondekjole.jpg
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Det spørs vel helt hvordan du bruker den Jeg kjøpte en selv igår, men den er litt videre, litt mer hippistil eller hva man skal si.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Ok Hørtes fin ut! Er ingen spesiell anledning, men til f.eks. fester og å dra ut på byen og danse litt etterpå.
Rosenknoppen Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Jeg tror nok ikke det.. grunnen til at vi ikke hører så mye om den for tida er vel fordi vårmoten er på tur inn i butikkene rundt disse dager og stjeler oppmerksomheten.. men blonder er fremdeles hot så ville ikke hatt betenkligheter med å kjøpe en.. syns selv at blondekjolene fra John Zack er fine..! Her har du en link til nelly.com som fører John Zack
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Jeg tror nok ikke det.. grunnen til at vi ikke hører så mye om den for tida er vel fordi vårmoten er på tur inn i butikkene rundt disse dager og stjeler oppmerksomheten.. men blonder er fremdeles hot så ville ikke hatt betenkligheter med å kjøpe en.. syns selv at blondekjolene fra John Zack er fine..! Her har du en link til nelly.com som fører John Zack Fant kjolen du linket til, den er nydelig! Da kjøper jeg en da
challenger Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 Jeg elsker blonder, kommer aldri til å slutte å gå med det! Det er så søtt og uskyldig på en måte
Rosenknoppen Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 (endret) Jeg elsker blonder, kommer aldri til å slutte å gå med det! Det er så søtt og uskyldig på en måte I know! Kommer sikkert til å "investere" i en blondeshorts til sommeren, tror det blir kjempelekkert med florlette bluser til! Endret 18. februar 2012 av Rosenknoppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå