AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Jeg er en tekonologisk amøbe, så vær så snill å forklare dette som om du snakker til en femåring. Eventuelt en 85-åring, for det er nok mange femåringer der ute som er mer teknisk anlagt enn meg. :gjeiper: Saken er at jeg har tatt et videoklipp som jeg vil sende til noen. Det er for stort til å sendes i mms, jeg får ikke til å redigere klippet på en fornuftig måte (de beste delene er starten og slutten, og jeg får ikke til å klippe vekk noe i midten) og jeg får heller ikke til å sende klippet via bluetooth til dataen. Ikke klarer jeg å sende mail med vedlegg via telefonen heller. Til mitt forsvar: Telefonen er bare ei uke gammel og jeg har aldri hatt smarttelefon før. Telefonen er visst langt smartere enn meg, så her er det jeg som taper. Skulle gjerne sendt dette videoklippet i dag, og har ikke mulighet for å få hjelp av smartere folk før på mandag. Hvis ikke noen her på KG forbarmer seg over meg da.
Yme Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 (endret) Jeg er litt usikker på hvordan Android fungerer på samsung sine telefoner, men om du kobler telefonen din til en PC(da mener jeg mac også) har du muligheten til å åpne den, som du åpner vanlige mapper... Et eller annet sted, i en mappe der inne (som muligens heter videoopptak eller recordings, uten at jeg veit for sikkert) burde du kunne finne klippet, og enten dra det over på skriveborde på PCen din, eller kopiere det og lime inn et eller annet sted du vil ha det... Forklarte jeg det greit? Om du ikke får det til, kan jeg eventuelt prøve å forklare deg det over skype eller msn, mens du holder på Endret 18. februar 2012 av Yme
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Ah, tusen takk! Jeg hadde helt glemt at det fulgte med en kabel til telefonen. Det funka supert! En liiiiten hake: Det ligger bilder fra den gamle telefonen min også på den nye, og nå er over 600 bilder og videoklipp lagret på dataen delt inn i egne mapper for hver eneste dato jeg har tatt bilder det siste året. Men akkurat det er ikke no stress. Nå har jeg funnet videoklippet og kan sende det i mail. Tusen takk, Yme! Du redda kvelden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå