Gjest margrethe Skrevet 8. januar 2004 #1 Skrevet 8. januar 2004 Hei, er det noen der ute som vet hvor jeg finner noe om barrista kurs. Det vil si kurs til å lage god kaffe . Har så veldig lyst til å drive egen kaffe bar :D . Men jeg fant ingen ting , det var bare mat der jeg så. Bor på Røros , men det er ingen som kan lage god kaffe her. Dessuten så tror jeg at det kunne ha blitt kjempe populert , det er jo så mange forskjellige folk her . Men først må jeg forhøre meg litt rundt . Hvis noen vet hvor jeg kan finne kurs så er jeg evig takknemlig . :D
Tusenfryd Skrevet 8. januar 2004 #2 Skrevet 8. januar 2004 Du kan gå inn på sidene til Norsk kaffeinformasjon - de har kurs. Både for de som vil lære mer om kaffe og for de som vil bli barista. Har lyst til å gå kurs selv... har tenkt på det mange ganger, men det blir aldri noe av... kanskje denne gangen. Takk for tuppet bak. *Tusenfryd eeeelsker kaffe*
Ronja Skrevet 8. januar 2004 #3 Skrevet 8. januar 2004 å ja, jeg også vil! *ronja ble også tuppet bak i dag!*
Melony Skrevet 9. januar 2004 #4 Skrevet 9. januar 2004 "Kaffefuglen" i universitetsgata i Oslo holder også kurs.
Gunilla Skrevet 9. januar 2004 #5 Skrevet 9. januar 2004 AH, detta virker litt artig. Jeg kunne også tenkt meg et kurs - bare sånn for moro skyld. Ser at norsk kaffeinformasjon arrangerer kurs for privatpersoner til kr. 700,- for en dag. Noe å tenke på!
vilde Skrevet 9. januar 2004 #6 Skrevet 9. januar 2004 Det hadde vært noe ja!!! Jeg må sjekke ut disse linkene jeg også! Vilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå