Gå til innhold

Ikke sett barna gråte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett barna deres gråte etter de ble tenåringer? Slik jeg har skjønt så er det ikke unormalt at de holder det for sselv? Datteren min på 15 har jeg ikke sett gråte siden hun var 11. Sønnen min på 14 ser jeg gråte innimellom og kan gråte hvis han slår seg eller er sint.

Er det mest jenter som skjuler dette? Har selv egentlig hatt et intrykk av at det er gutter som vanligvis skjuler dette, mens jenter viser det lettere forran andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke gråte i smerte siden jeg var 4-5år. har ikke gråte av redsel siden jeg var 7-8år(selv om jeg noen ganger har brekt armer, bein og skrubbet/vrengt av huden, har alltid de tårene jeg har felt i slike situasjoner vært i redsel for at jeg ikke kunne bli frisk igjenn, dø, eller en skjelden gang av å se panikken i andres øyne). etter dette har det nesten bare vært kjærlighetssorg som har fått frem betydningsfulle tårer(som jeg heller deler med venner enn foreldre).

mamma så meg ikke gråte for annet enn fine filmer igjenn før jeg var over 25.

Skrevet

Mamma kjefta alltid når jeg gråt så jeg viste ikke slike følelser så mye.

Skrevet

Jeg gråter aldri når jeg har det fysisk vondt. Det gjorde jeg ikke engang da jeg brakk armen som 6-åring. Jeg bare sutret fordi jeg var trøtt. Jeg har hatt noen uhell og fysisk smerte siden da, men det presser liksom aldri på tårekanalene.

Jeg har grått av et par tv-serier (flaut) og et par måneder av kjærlighetssorg siden jeg var barn, det er det eneste. Seriene har jeg sett alene og ellers har jeg sippet litt før leggetid når jeg får tid til å tenke samt litt med bestevenninnene mine. Ellers har ikke mamma sett meg gråte siden jeg var 8 år, tipper jeg. Helt normalt dette.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...