Vagabonda Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Jeg vurderer å kjøpe en brudekjole som jeg virkelig liker, men som har et litt overveldende slep i tyll. Tenker da å ta den med til skredder og be om å få justert slepet. Har tatt noen telefoner for å undersøke hva det vil koste, men det viser seg at de, forståelig nok, vil se kjolen først... Er det noen som har erfaring med lignende syoppdrag - hva sånn omtrent vil det koste? Og kan dere anbefale noen gode skreddere i Oslo-området? Det er mye mer skummelt å bestemme seg for kjole enn jeg hadde trodd. Skulle ønske det gikk an å prøve akkurat riktig størrelse, men de fleste butikker har jo bare en eller to størrelser, så man må liksom se for seg hvordan kjolen blir i riktig størrelse...
angelica100 Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Jeg sydde om min amerikanske forloverkjole som hadde slep og innebygget underkjole til og ikke ha slep og tok bort underkjørtet og la den opp ca 10 cm fordi den var for lang. Dette kostet meg 800 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå