Gå til innhold

Sexy baby

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor kaller amerikanere (om ikke alle engelstalende land) ei pen og sexy dame for baby eller babe? Har sett på filmer at det også er vanlig å kalle kjæresten for baby. Hvorfor baby? Baby på engelsk er jo også baby, altså en liten unge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja jeg vet ikke... Men jeg og kjæresten kaller hverandre baby. Syns det er hyggelig jeg!

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor kaller amerikanere (om ikke alle engelstalende land) ei pen og sexy dame for baby eller babe? Har sett på filmer at det også er vanlig å kalle kjæresten for baby. Hvorfor baby? Baby på engelsk er jo også baby, altså en liten unge.

Enda dummere er honey og sugar.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det dumt? Hva kaller du din kjære? (hvis du har noen)

Skrevet

Å? Men det er jo noe søtt. Nå vet ikke jeg om baby har flere betydninger på engelsk, men det høres jo litt rart ut synes jeg. Vet jo mange mener babyer er søte og da, men det er jo litt anerledes synes jeg. En baby er jo ikke sexy.

Skrevet

Nå var ikke dette spørsmålet til meg, men jeg kaller kjæresten min Martin. Hva er poenget med slike klissete kjælenavn?

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Nå var ikke dette spørsmålet til meg, men jeg kaller kjæresten min Martin. Hva er poenget med slike klissete kjælenavn?

Enig.

Alle de superdupersøtekosetenudelige kallenavna på kjærester er så bleh! Elsklingen miiin. <3 nei fyfaen. :P

• Liker 3
Skrevet

Som Jonny Henriksen :gjeiper: sa det så fint: Kvinner er ment å være dessert for menn, det er derfor vi kaller dem for honnye, sugar, sweety :lur:

• Liker 2
Skrevet

Som Jonny Henriksen :gjeiper: sa det så fint: Kvinner er ment å være dessert for menn, det er derfor vi kaller dem for honnye, sugar, sweety :lur:

Det er akkurat like vanlig å kalle menn for honey, sugar, sweetie og baby :) Så det er ikke bare kvinner som er dessert :)

• Liker 4
Skrevet

Samboern min begynte å kalle meg dokka si. Tror det er fordi jeg er veldig opptatt av sminke og fordi jeg utdannet meg som makeupartist. Så i hans hode så er jeg sminkedokka hans:P Hehe.

Jeg begynte å kalle ham bamsen min etter det.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg kaller ham i hvert fall ikke honning og sukker og baby :fnise:

Skrevet

Det er akkurat like vanlig å kalle menn for honey, sugar, sweetie og baby :) Så det er ikke bare kvinner som er dessert :)

Hehe, det er godt vi får dessert, vi og ;)

Skrevet

Jeg kaller ham i hvert fall ikke honning og sukker og baby :fnise:

hihihihi, okei. Nei smaken er jo som baken. Jeg kaller kjæresten min for navnet hans og baby. Men det er jo en greie som vi har. Brukker ikke honey og sukker. Det syns jeg og blir litt klissete.

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

jeg har iallefall fått "kjære" i vranghalsen etter at telefonselskap, hotell og diverse andre som ikke kjenner meg, har kalt meg kjære .pleier å skrive "kjære" tilbake også bare for å se om de reagerer på det. noen ganger gjør dem det. er ganske morsomt :ler:

Endret av Nuppdupp
Skrevet

Haha, jeg kaller kollegaen min "babe".

Gjest Levitate
Skrevet

Jeg kaller kjæresten min babe. Og han kaller meg babe noen ganger. Det bare er sånn, av en eller annen grunn. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...