Gå til innhold

For høy til heler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er180 høy og slank, velegnet modell i følge mange fordi jeg er såpass høy:P Jeg personlig HATER det!! Fordi jeg er jentejente og vil veldig gjerne gå i høye heler, og for min del syntes jeg heler under 10 cm er stygge, dette er fordi jeg også har ganske stor skostrl (41) og syntes da foten ser jævlig lang ut og alt blir rart..mens når jeg får på høyere heler så blir på en måte foten tatt med i høyden og blir ikke seendes så lang ut.

Også gutter da, de er jo alltid lavere enn meg i heler -.- det suger... Jeg lurer på hva dere mener egentlig? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan gå i høye heler?

Det er ikke høyden som teller, mer hvordan du "bærer" skoene. Rett opp ryggen, hodet høyt hevet, strekk ut bena og sprad i vei med de lekre skoene du ønsker deg!

Jeg synes det er utrolig flott med jenter som er stolte av høyden sin.

Skrevet

Jeg synes ikke du er for høy til å bruke høye hæler. Gå med det om du liker det! :)

Jeg har ei venninne som er veldig høy (aner ikke hvor høy) og hun bruker gjerne høye hæler - får masse oppmerksom av guttene, for å si det sånn. Jeg i 13 cm hæler (177 cm) er fremdeles et hode lavere enn henne når vi går ut sammen. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...