miamarlena Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Hei! Har akkurat blitt slutt med en, og tenker veldig på dette med nettdating! Men problemet er at jeg syns det er litt flaut hvis noen jeg kjenner ser meg + jeg er skeptisk til nye mennesker! Samtidig er det jo en genial måte å treffe forskjellige folk, og man kan bli litt kjent på nett først! Jeg er ute etter forhold da, og redd for å treffe mange som bare vil ha sex. har møtt nok av de for å si det sånn.. Derfor vil jeg gjerne høre deres erfaringer rundt dette? Noen som har truffet noen interesanne?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Jeg for min del syns mange er ute etter uforpliktende utenfor nett også.. 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Kan anbefale kristendate.no... Folk er ikke nødvendigvis kristne der inne, men veldig mange der inne er ute etter noe mer enn bare sex og rølp
Gjest MorAase Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Hei! Har akkurat blitt slutt med en, og tenker veldig på dette med nettdating! Men problemet er at jeg syns det er litt flaut hvis noen jeg kjenner ser meg + jeg er skeptisk til nye mennesker! Samtidig er det jo en genial måte å treffe forskjellige folk, og man kan bli litt kjent på nett først! Jeg er ute etter forhold da, og redd for å treffe mange som bare vil ha sex. har møtt nok av de for å si det sånn.. Derfor vil jeg gjerne høre deres erfaringer rundt dette? Noen som har truffet noen interesanne? Ja forstår godt at du blir flau når andre single du kjenner ser deg som singel på et slikt nettsjekkested... Det er jo bare de som ser deg, du ser jo ikke dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå