AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Jeg og kjæresten skal i Operaen i kveld, på Sonny av Kaizers Orchestra. Hvordan burde vi kle oss? Er det noen spesielle kleskoder siden det er i Operaen?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Jeg og kjæresten skal i Operaen i kveld, på Sonny av Kaizers Orchestra. Hvordan burde vi kle oss? Er det noen spesielle kleskoder siden det er i Operaen? Nei, det er ingen kleskoder der. Men de fleste kler seg jo sånn noenlunde pent. På premierer er det mer pentøy å se enn ellers.
Sails Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Det er vel egentlig opp til deg hvordan du velger å kle deg, men som allerede nevnt her så kler de fleste seg nogenlunde pent ihvertfall. Personlig kler jeg meg litt stivere enn gjennomsnittet, men føler at det er sånn det skal være når man er i operaen. 2
Pene sko... Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Ja, heller overdressed enn underdressed. 2
Pingting Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 (endret) Synes å huske at de har et lite avsnitt om dette på nettsiden sin. poenget der var ihvertfall noe a la "da fleste pynter seg litt, men du kommer til å se alt fra hverdagsklær til partyklær til gallakjoler, og alt er lov". Jeg var på en opera for ikke så lenge siden og kikket litt bevisst etter dette, og det stemte sånn ca at det var alt mulig ja. De fleste var litt mer pyntet en hverdagsklær, men ikke stivpyntet. Det var jo en opera da - mulig det blir annerledes med en konsert. Edit: åja, der så jeg datoen. Du har vel vært der allerede, men kan jo la det stå i tilfelle andre lurer. :gjeiper: Endret 20. februar 2012 av Pingting
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Jeg skal se Sonny i dag, og jeg skal punte meg. Syns det er stas å gjøre seg fin for å gå i Operaen, det gir liksom kvelden et lite løft. Men man MÅ ikke nei Gleder meg!!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #9 Skrevet 21. februar 2012 Jeg skal se Sonny i dag, og jeg skal punte meg. Hva betyr det?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #10 Skrevet 21. februar 2012 Hva betyr det? Siden u og y står ved siden av hverandre på tastaturet, er det nok en aldri så liten feiltasting. Punte = pynte
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #11 Skrevet 21. februar 2012 Siden u og y står ved siden av hverandre på tastaturet, er det nok en aldri så liten feiltasting. Punte = pynte Selvfølgelig! Jeg må drikke mer kaffe kjenner jeg, ikke helt våken enda.
Gjest Tigress Skrevet 21. februar 2012 #12 Skrevet 21. februar 2012 Ein kveld i operaen er eit flott høve til å pynte seg litt, for dei av oss som likar slikt! Og til å drikke champagne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå