AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Møtte en fantastisk mann i november,vi klikket momentant,han var virkelig drømmemannen.. Han har vert så rar i det siste,så jeg fikk mine mistanker. Vi hadde masse planer for helgen,og jeg gledet meg virkelig,for det virket som om det hadde snudd til det bedre. Varte ikke så lenge forholdet da,men lenge nok til at jeg rakk å bli skikkelig glad i han. Jaja,finner vel en ny drømmemann, når tiden er inne for det. Men er litt trist nå ja,hadde sett for meg et fantastisk liv med han.. Måtte bare skrive av meg litt
Aldrisur Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Da var det nok ikke meningen at det skulle bli dere to, så ikke gråt over ham. Den rette dukker opp når du minst forventer det 1
Gjest BamseB Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Som du selv, drømmemannen er rett rundt hjørnet 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 Vet hvordan du har det.Traff en i november jeg og, men nå er det over. Kjærlighetssorg er tungt. Gått noen uker nå og ikke så trist lenger, men tenker jo fortsatt på ham, og tenker mye på hva som gikk galt!!Men det blir bedre!!!! 1
miamarlena Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Samme her! Traff en i oktober! Ble veldig forelsket. Forige gang jeg besøkte han(5 dager) hadde vi det kjempefint (syns jeg) men merket han ble rar siste dagen! Merker tydelig noe er galt ja.. Jaja får vente på neste da 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #8 Skrevet 18. februar 2012 Takk Joda jeg er ved godt mot,har jo ventet på denne beskjeden egentlig. Har jo merka at noe ikke stemte,og har snakket med han om det,men nei..det var ingenting.. Blir nok verre etter at jeg møter han. Han er så utrolig fin,snill,god,flink etc..Han har de vakreste øynene jeg noen gang har sett,med lange mørke vipper. Har ikke mye å klage på med han.. Jaja,han er rotete av seg,lar dolokket stå oppe etter dobesøk,er litt treg til å svare på meldinger.. Men det har ikke hatt noen betydning. Sånt gjør meg ingenting,det er så mye annet som betyr så mye mer. F**N , jeg vil ha han! :tristbla: :tristbla: :tristbla: :tristbla: :tristbla: :tristbla:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå