Gå til innhold

Facebook sier hvor jeg er..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i det siste har plutselig oppdateringene jeg skriver på facebook begynt å meddele at jeg skriver dem " i nærheten av oslo...". Jeg syns det er litt rart, da dette kun skjer når jeg bruker macen min, og ikke har benyttet meg av det feltet der man kan skrive inn location.

Hvordan kan dette skje, og hvordan kan man få det vekk?

Når jeg legger ut ting fra iphonen skjer dette ikke, og der er jo til og med stedsinnstillingene påskrudd :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har peiling??

Skrevet (endret)

Kan ikke svare deg på spørsmålet, men hekter meg på her ettersom jeg også har opplevd at FB påstår jeg oppholder meg på en helt annen kant av landet enn der jeg faktisk er. Vel, faktisk er jeg blitt plassert på to feile plasser i tur og orden. Klarte omsider å få slått av plasseringen ved å trykke på det der "tannhjulet" som vises under et innlegg, men aner ikke åssen det slo seg på.

Det var i allfall ikke noe jeg gjorde med vitende og vilje.

Endret av Cata
Skrevet

Jeg så nå at jeg kunne krysse vekk "oslo" under der, men jeg har ALDRI lagt inn stedet på facebook og da står jeg vel igjen med samme spørsmål som deg, hvordan skrudde det seg på?

Har jo ikke no gps-greier på macen sånn som man har på telefoner og sånn heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...