AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Eg har termin i august 2012 og me lurer på om me skal sette bryllupsdato i juni 2013. Men så lurer eg på om eg vil ha energi til å planlegge noko slikt når eg er nybakt mor, eller om all vår oppmerksomhet vil gå til den litle. Noken som har erfaring med det?
Mistymya Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Kan du ikke ordne det meste nå før babyen kommer?
Samulita Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Det er helt umulig å forutse hva du vil og ikke vil ha energi til. Men du kan være trygg på at de første par månedene vil bli rimelig tettpakket med mating, bleieskift, byssing etc. Det er dog ikke så lett å si hvordan det vil stå til med psyken din. Ammetåka kan vare mye lenger enn de fleste aner. På den annen side har du ganske god tid når babyen kommer i august. Det er jo nesten ett år før bryllupet Vi satte dato i september og gifter oss i juni, og vi er så og si ferdige med planleggingen nå.
Stinelin Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Jeg har termin i mai, og vi gifter oss i august. Bryllupet er ferdig planlagt, bare detaljer igjen. Du har jo god tid frem til fødselen, og enda bedre tid fra fødsel til bryllup. Man vet jo aldri hva som skjer, men vi ser lyst på det
moli Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Jeg synes det var perfekt å ha permisjon da jeg planla bryllup! Men de første tre månedene etter at babyen var født var jeg i en tåke, så det var først etter det at det gikk seg til. Fint å være fleksibel på dagtid, kunne ringe og farte rundt for å sjekke ut ting. Uten å måtte gjøre ting i arbeidstiden. Bare ta med babyen. Jeg fikk baby ett år før vi giftet oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå