Gå til innhold

Cake Boss-TLC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på TLC nå, gjør det veldig ofte og der går Cake Boss.. Og han har en søster som også jobber der, hun er så jævla irriterende!!

Er det bare jeg som irriterer meg over henne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterer du deg bare over søsteren??

Skrevet

Irriterer du deg bare over søsteren??

haha :P

nei, men hun er den eneste jeg ikke klarer å godta før jeg blir skikkelig irritert =P

Skrevet

Hvilken søster? Tror han har sånn 3-4 søstre der, hele familien jobber med dette hehe

Skrevet

Hvilken søster? Tror han har sånn 3-4 søstre der, hele familien jobber med dette hehe

Hahaha! Hun blonde klagete drittkjerringa :P

Skrevet

Hahaha! Hun blonde klagete drittkjerringa :P

Haha, tenkte meg egentlig det, hun er jammen høyrøstet og har mye å si, om alt!

• Liker 2
Skrevet

Tipper du mener Mary :P er hun som er mest sta og høylytt av alle de sta og høylytte søstrene ;)

Skrevet

Tipper du mener Mary :P er hun som er mest sta og høylytt av alle de sta og høylytte søstrene ;)

jaja, stemmer ! Hun er seriøst fæl. Det skal faktisk litt til for å irritere meg, men noen mennesker bare elsker å pirke på mine punkter :gjeiper: :rasende:

-TS

Skrevet

Sitter og ser på TLC nå, gjør det veldig ofte og der går Cake Boss.. Og han har en søster som også jobber der, hun er så jævla irriterende!!

Er det bare jeg som irriterer meg over henne??

Nei, det er ikke bare deg! Men jeg må innrømme at jeg irriterer meg enda mer over den fordømte mora hans.

Skrevet

Nei, det er ikke bare deg! Men jeg må innrømme at jeg irriterer meg enda mer over den fordømte mora hans.

åå? Vet ikke om jeg har fått med meg henne helt jeg :o

Men jeg gjør det sikkert om jeg følger litt mere med og ikke prøver å ignorere halvparten av menneskene :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...