Gå til innhold

hva finner dere på om morgenen..?

Anbefalte innlegg

Gjest B.Davis *
Skrevet

Hei:-) Jeg er stemor til en herlig gutt på snart 2 år. Vi har han annenhver helg og en dag i uka.

Jeg står opp med han av og til og lurer på hva dere pleier å gjøre med deres barn tidlig om morgenen utenom stell, mat osv.

Vi leker jo med leker men han blir fort rasstløs. Har dere noen forslag til lek/ting vi kan finne på? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-) Jeg er stemor til en herlig gutt på snart 2 år. Vi har han annenhver helg og en dag i uka.

Jeg står opp med han av og til og lurer på hva dere pleier å gjøre med deres barn tidlig om morgenen utenom stell, mat osv.

Vi leker jo med leker men han blir fort rasstløs. Har dere noen forslag til lek/ting vi kan finne på? :-)

Vel, jeg er så "heldig" at begge mine jenter våkner kl 05 om morgenen. En periode var klokka bare 04.30. Det har vært helt umulig å få dem til å sove lenger, så da er det bare å stå opp.

Jeg husker ikke helt hva vi gjorde da størstejenta var 2 år, men jeg kan tenke meg at vi holdt på med vanlig innelek. Det vil si puslespill, Lego osv, men ikke bråkete leker som hyttebygging, eller omfattende leker som maling/plastelina osv. Det kommer jo veldig ann på hva han leker med ellers om dagene? Jenta mi var ei rolig puslejente, og hun hadde god tålmodighet med slike leker.

Nå bruker vi mye tid på frokosten, og det blir også en del barne-tv. Størstejenta er 4 og minsta er baby, og da bruker største å se på tv mens jeg ligger på sofaen med minste og prøver (fånyttes...) å få henne til å sove lenger.

Gjest pysepusen
Skrevet

Vi bruker god tid på frokosten, leker, leser bøker, tegner/maler, rydder, vasker, ser Barne-TV, koser, synger...

Skrevet

Vi bruker god tid på frokosten, leker, leser bøker, tegner/maler, rydder, vasker, ser Barne-TV, koser, synger...

Det samme gjør vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...