Gå til innhold

Er jeg en gris?  

193 stemmer

1. 1. Er jeg en gris?

• Ja!
      57
    • Nei
      49
    • Pass deg, så du ikke blir det.
      90
  2. 2. Bør jeg satse på denne eleven, om jeg i framtiden finner ut at hun er interessert?

• Ja
      29
    • Nei
      164

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

-

Endret av revungen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om de hadde regnet deg som en gris om du var kvinne. Tviler på det.

• Liker 2
Gjest Survival
Skrevet

Lurer på om de hadde regnet deg som en gris om du var kvinne. Tviler på det.

"Mann 34" har trådstarter signert innlegget med.

• Liker 1
Skrevet

Æssj! Du kan ikke bli forelsket i en elev! Elever haaater flørtete lærere.... Jeg snakker av erfaring, altså! Særlig hvis du er gammel og feit. fyssj La stakars jenta slippe ass

• Liker 1
Skrevet

Forundrer meg at du i avstemningen skrev ”Bør jeg satse på denne eleven, om jeg i fremtiden finner ut at hun er intressert?”, og at du skrev i innlegget ”Tenker ikke å prøve meg på henne. Får jeg følelser for henne, har jeg selvsagt ikke tenkt å gjort noe med det”

Motstridene much?

• Liker 19
Skrevet

"Mann 34" har trådstarter signert innlegget med.

Ja, nettopp? Om det sto kvinne 34 tviler jeg på at noen hadde stemt at han var gris...

• Liker 2
Gjest Survival
Skrevet

Ja, nettopp? Om det sto kvinne 34 tviler jeg på at noen hadde stemt at han var gris...

Hvilken relevans har det til saken? Nå er det snakk om en mann i dette tilfellet. Hvorfor skal man alltid begynne å komme med kjønnsskildringer og kjønnsforskjeller i alle saker man diskuterer? Dette handler om en MANN som er lærer som er betatt av en elev. Siden kjønnsskifte er ganske usannsynlig, tror jeg vi holder oss til å diskutere nettopp det.

• Liker 11
Skrevet

Forundrer meg at du i avstemningen skrev ”Bør jeg satse på denne eleven, om jeg i fremtiden finner ut at hun er intressert?”, og at du skrev i innlegget ”Tenker ikke å prøve meg på henne. Får jeg følelser for henne, har jeg selvsagt ikke tenkt å gjort noe med det”

Motstridene much?

Om jeg får følelser for henne mens hun går på skolen jeg jobber på, har jeg ikke tenkt å gjort noe med dem. Å ha et forhold til en elev, er strengt forbudt. Dessuten er hun sannsynligvis litt for ung når hun ikke har fylt atten enda.

Skrevet

Vent til hun er 18 og ferdig på skolen. Så er det bare å peise på. Unge jenter digger eldre menn.

• Liker 3
Skrevet

Vent til hun er 18 og ferdig på skolen. Så er det bare å peise på. Unge jenter digger eldre menn.

Det var litt av en oppmuntring! Takk! Snakker du av erfaring? Hvor gammel er du og hvilken bakgrunn har du?

• Liker 1
Skrevet

Prøv å flørt litt forskiktig, men ikke åpenbart med henne! Er du kjekk, så vil hun digge det. Kan hende du får henne i seng allerede før hun er atten.. Men det må jo holdes hemmelig så klart. :fnise: Hehe.

• Liker 1
Skrevet

Prøv å flørt litt forskiktig, men ikke åpenbart med henne! Er du kjekk, så vil hun digge det. Kan hende du får henne i seng allerede før hun er atten.. Men det må jo holdes hemmelig så klart. :fnise: Hehe.

EHH? Du er i alle fall en gris. Tenk litt over situasjonen til jenta. Hun risikerer å bli utnyttet.. Tenk deg litt om før du skriver, og sannsynligvis handler!

• Liker 4
Skrevet

Det var litt av en oppmuntring! Takk! Snakker du av erfaring? Hvor gammel er du og hvilken bakgrunn har du?

Er ikke egen erfaring, men har mange venner litt opp i årene so får seg ungjenter rett som det er. Er en drøm for en ung jente å kunne få en type som har alt på stell i livet sitt og gir henne økonomisk støtte. Yngere jenter er faktisk mindre utseende fikserte enn de litt eldre rundt 25. Der har du de værste jentene, de rundt 25, når selvtilliten og egoet er på topp. Unge jenter er lett formbare og fortsatt av den uskyldige oppfatning av at personligheten er viktigst. Har du i tillegg selvtillit, økonomi og ting på plass i livet ditt er det gull for en pur ung jente.

• Liker 2
Skrevet

Er ikke egen erfaring, men har mange venner litt opp i årene so får seg ungjenter rett som det er. Er en drøm for en ung jente å kunne få en type som har alt på stell i livet sitt og gir henne økonomisk støtte. Yngere jenter er faktisk mindre utseende fikserte enn de litt eldre rundt 25. Der har du de værste jentene, de rundt 25, når selvtilliten og egoet er på topp. Unge jenter er lett formbare og fortsatt av den uskyldige oppfatning av at personligheten er viktigst. Har du i tillegg selvtillit, økonomi og ting på plass i livet ditt er det gull for en pur ung jente.

Og en ting til, om du er out of shape så gjør noe med det. Er ganske viktig at du er i sånn grei slank form, så begynn å tren litt om du er litt overvektig eller har litt for stor mage. Så tror jeg du lett kan få henne egentlig.

• Liker 2
Gjest Survival
Skrevet

Og en ting til, om du er out of shape så gjør noe med det. Er ganske viktig at du er i sånn grei slank form, så begynn å tren litt om du er litt overvektig eller har litt for stor mage. Så tror jeg du lett kan få henne egentlig.

Dette er det mest latterlig jeg har lest på forumet... noensinne! Tror jeg.

• Liker 9
Skrevet

Jeg er slank og veltrent fra før. Godt å høre at noen tror jeg har sjans! Takker deg.

Skrevet

Jeg er slank og veltrent fra før. Godt å høre at noen tror jeg har sjans! Takker deg.

Men har som sagt ikke tenkt å prøve meg på henne før hun er ferdig på skolen. Det blir feil.

Skrevet

Dette er det mest latterlig jeg har lest på forumet... noensinne! Tror jeg.

Så kom deg ut litt å se hvordan ting er. Er lett for eldre menn å få en ungjente. Blant annet fordi de automatisk har respekt fra dem, er en autoritet, og fordi de kan gi bra omsorg. Den store mangelvaren en ung jente har er omsorg fra det motsatte kjønn, fordi gjevnaldrende gutter ikke er så opptatt av å gi den. Eldre menn har mer trygghet og er flinkere til å ta seg av henne, som er alfa omega for en jente.

• Liker 3
Skrevet

Men har som sagt ikke tenkt å prøve meg på henne før hun er ferdig på skolen. Det blir feil.

Nei, vent til hun er ferdig på skolen. Så er det bare å gå for henne. Det klarer du! Og ikke hør på kvinnene her inne. En eldre kvinnes værste mareritt er yngere kvinner, fordi de er er attraktive, og de vet de ikke kan konkurere med dem. Derfor forsøker de med hersketeknikker å gi menn skyldfølelse når de finner disse vakre unge jentene attraktive, fordi de selv vet de er mer attraktive enn dem selv.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...