AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Jeg og min mann sover alltid splitter naken. Det er det som er mest behagelig for oss. Når vi nå skal få barn tenker jeg jo litt rundt dette, bør vi ta på pyjamas/nattkjole når barnet eventuelt skal ligge i samme seng som oss? Er det bare jeg som får "flaue" tanker i hodet, eller er det unormalt å sove naken med barna?
Mamma1 Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Jeg sover ikke naken med barnet mine, ikke nedentil i hvert fall. Men dere trenger da ikke pysj? Hva med å ta på en truse?
skruf Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Jeg er en frossenpinn og sover alltid med full pysj.... Mannen var egentlig mest vandt med å sove naken, men siden minsten av og til tøffer inn til oss med mareritt eller bekymringer over sort og smått så har han begynt å sove med boxer på... Synes det blir litt rart å ligge naken hvis de søte små kommer tøffende inn om natten....
Pialill Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Husker mamma og pappa alltid sov naken, men kan ikke huske å ha sovet i samme seng som dem (va vel ikke særlig gammel sist jeg var i seng med noen av dem)... Pappa begynte først å kle på seg boxer når han gikk fra soverommet til badet ol. da første datteren kom i puberteten eller va gammel nok til å syns det var ubehagelig. Ungene bør lære at nakenhet er naturlig! 1
Redbull Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Sover med truse på, med eller uten unge i senga
SøsterLiten Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Mens jeg ammet så sov jeg med truse på for jeg syntes der ble rart uten. Nå som frøkna ikke skal opp i sengen vår lengre er vi tilbake til naken. Men de få gangene hun har sovet hos oss så har vi tatt på oss nedentil. Bare føles riktigere for oss. Vi er ellers ikke noe anti naken mennesker, går nakne til og fra badet, dusjer sammen og skifter foran hverandre. Vi kom nakne inn i denne verden så... Men akkurat i sengen... Vel er bare naturlig for meg å ta på truse når man er en ekstea i sengen. Følg magefølelsen din, der har du svaret. Ingen andre vet bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå