Gå til innhold

Effektiv rydding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg rydder huset føler jeg at jeg går opp og ned og frem og tilbake en million ganger.

Trenger derfor tips til hvordan man gå færre skritt og rydde mer effektivt.

Vi har små barn og et greit system på at "alt har sin plass", men det det er ganske utrolig hvor mye av leker og annet som ender på de utroligste steder.

Har hørt at noen bruker en stor kurv når de rydder og putter alt som skal opp i et annet rom i den. Har noen erfaringer med det? Hvor stor kurv anbefales da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg rydder huset føler jeg at jeg går opp og ned og frem og tilbake en million ganger.

Trenger derfor tips til hvordan man gå færre skritt og rydde mer effektivt.

Vi har små barn og et greit system på at "alt har sin plass", men det det er ganske utrolig hvor mye av leker og annet som ender på de utroligste steder.

Har hørt at noen bruker en stor kurv når de rydder og putter alt som skal opp i et annet rom i den. Har noen erfaringer med det? Hvor stor kurv anbefales da?

Du har sikkert godt av den trimmen.

Skrevet

Jeg bruker også den metoden, absolutt mest effektivt, men putter ikke ting i en kurv, legger dem bare i døråpningen. Men det er sikkert bedre med en kurv. I alle fall når man har barn. Enhver stor kurv kan vel brukes? De har sikkert noe på IKEA? Eller bare bruke en IKEA-pose?

Skrevet

Jeg bruker også samme metode, selv om det er i mindre skala ;) Sorterer tingene i hver sin haug (har ikke korger foreløpig) og legger det på plass når jeg er ferdig med å sortere :)

Skrevet

Jeg tar ett og ett rom av gangen og slenger bare de tinga som ikke skal være der tl neste rom så jeg drar de med meg etterhvert som jeg rydder, og når jeg kommer til det rommet det skal være i setter jeg det pent på plass. Latskap, men funker for meg :fnise:

Skrevet

Jeg har to etasjer. Legger ting i trappa som må flyttes på og tar det med meg når jeg går.

Skrevet

En stor fin kurvkiste fra Kremmerhuset fikser saken. Alle leker går oppi der.

Skrevet

Jeg tar ett og ett rom av gangen og slenger bare de tinga som ikke skal være der tl neste rom så jeg drar de med meg etterhvert som jeg rydder, og når jeg kommer til det rommet det skal være i setter jeg det pent på plass. Latskap, men funker for meg :fnise:

Samme her,fungerer bra og det går kjapt å rydde :) Og så er det deilig å vite at man er ferdig med det rommet man forlater :jepp:

Skrevet

Samme her,fungerer bra og det går kjapt å rydde :) Og så er det deilig å vite at man er ferdig med det rommet man forlater :jepp:

Ja, trenger å se fremgang for å fortsette å være motivert :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...