Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

vet ikke helt om det passer inn her, men fant ikke noe annet sted heller.

Det er en gutt som er jeg betatt av, men jeg syns det er så pinlig å snakke med han pga. at jeg har tannregulering. Føler at han syns jeg bare er stygg og ekkel med regulering.

Noen som har noen tips til å ikke bry seg og få bedre selvtillit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke folk bryr seg noe spesielt egentlig. Den som bryr seg mest er nok du selv :)

Hadde tannregulering selv i en alder av 18-20, var for det meste singel (aldri hatt så mye sex før, hehe). Og hadde på slutten et forhold som "førte til" forlovelse på noen måneder i løpet av den tiden.

Ikke bekymre deg :) Vær deg selv, så går det nok bra.

Det fins selvsagt enkelte som bryr seg i negativ retning, men da vet du også at det ikke er verdt å bli mer kjent med de. Deres tap.

Lykke til :D :klemmer:

Skrevet

Tror ikke folk bryr seg noe spesielt egentlig. Den som bryr seg mest er nok du selv :)

Hadde tannregulering selv i en alder av 18-20, var for det meste singel (aldri hatt så mye sex før, hehe). Og hadde på slutten et forhold som "førte til" forlovelse på noen måneder i løpet av den tiden.

Ikke bekymre deg :) Vær deg selv, så går det nok bra.

Det fins selvsagt enkelte som bryr seg i negativ retning, men da vet du også at det ikke er verdt å bli mer kjent med de. Deres tap.

Lykke til :D :klemmer:

Tusen takk for det :D

Skrevet

Jeg blir 21 neste uke og har tannregulering. Har hatt den i to år nå. Det er utrolig mange som ikke har lagt merke til den engang. En på jobben (som jeg har jobbet med halvannet år) sa en gang for en måned siden: "Oi, har du fått regulering?". Jeg svarte: "Nei, den har jeg hatt så lenge du har jobbet her", og hun sa "Det har jeg aldri lagt merke til." Begge jobbet samtidig heltid. Dessuten så er det finere å smile med de tennene/reguleringen man har enn å smile med munnen lukket. Tenk hvor vakker du blir når du er ferdig! :biggrin::kyss::nigo:

Skrevet

jeg hadde regulering i et år, som jeg fikk av i april ifjor. da var jeg 24. samtidig ble jeg sammen med samboeren min jan i fjor.

jeg tenkte på det hele tiden når jeg snakka med han, passa hele tiden på at ingenting satt fast :P men brydde han seg? nei, var kun meg som tenkte på det!

Skrevet

Forstår deg godt jeg. Hadde selv regulering når jeg var 14, og jeg smilte ikke med tennene på de månedene jeg måtte ha reguleringa på:( Synes det var skikkelig flaut.. Bare tenk på at det er snart over og da vil du få fine, rette tenner som du kan smile med resten av livet:) Man må lide for skjønnheten:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...