Ego Skrevet 18. februar 2012 #21 Skrevet 18. februar 2012 Den eneste boka jeg noen gang har brettet eselører i er Twilight Den fikk forsåvidt så mye juling ellers (sand, solkrem og klor etter haugevis med ark løsnet og fløt rundt i bassenget) at et par eselører fra eller til ikke hadde så mye å si :gjeiper:
Gjest Herr Drue Skrevet 19. februar 2012 #22 Skrevet 19. februar 2012 Jef liker forsåvidt eselører som andre har satt, jeg får en fornemmelse over at en annen har stoppet akkurat der - føler det gir boka en historie. Bra sagt. Jeg ser ikke problemet. Det er ikke snakk om å ødelegge bøkene heller. For meg er verdien av boka i innholdet, og ikke det materielle.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #23 Skrevet 19. februar 2012 Av og til, men bare i bibliotekets bøker, aldri i mine egne eller andres. Om noen hadde gjort det i mine bøker hadde det antageligvis vært slutten på vennskapet
Gjest Thessie! Skrevet 19. februar 2012 #24 Skrevet 19. februar 2012 Av og til, men bare i bibliotekets bøker, aldri i mine egne eller andres. Om noen hadde gjort det i mine bøker hadde det antageligvis vært slutten på vennskapet Hvorfor gjør du det i biblioteksbøker da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå