Gå til innhold

Jeffrey Campell sko.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har virkelig fått sansen for noen av skoene hans, bl.a de forskjeliige Lita-skoene (Lita Spike, ååååh :rodmer: ). Men, de er jo så helsikes dyre! Har ikke råd til å bruke over 1500 kr på sko til vanlig! Men siden bursdagen min nærmer seg, tenkte jeg å ønske meg et par fra typen min. Men, HVOR finner jeg den typen sko billigst mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solestruck.com evnt salg på nastygirl eller andre steder

Skrevet

Solestruck!

Skrevet

De har et par med litas på salg på nelly.com. De er brune og "fletta".

Skrevet

Det beste er vel å bestille fra nelly.com eller en annen norsk side så slipper du toll og mva:) Da blir de jo plutselig nesten dobbel så dyre!

Skrevet

Det beste er vel å bestille fra nelly.com eller en annen norsk side så slipper du toll og mva:) Da blir de jo plutselig nesten dobbel så dyre!

Jeg kjøpte mine på solestruck, og de ble fortsatt rundt 500-600 kroner billigere enn de er på nelly :)

Skrevet

Ja Solestruck er billigst etter hva jeg har sett, men fordelen med Nelly er jo at det er lettere å returnere de om de ikke passer.

Skrevet

Åh, jeg virkelig elsker lita skoene, har siklet etter de lenge.. Enig at det er i dyreste laget, men de skal visstnok være ganske gode og dermed verdt litt penger. Som så mange andre sier Solestruck er ganske billig, men tror jeg hadde gått for Nelly.com

Skrevet

Jeg bestilte mine Lita Spikes fra solestruck.com. Betalte rundt 1000 kr for skoene og rundt 500 kr i tollavgifter, så totalt ble det vel litt i overkant av 1500 kroner. Frakten er gratis.

Solestruck sendte skoene dagen etter de var bestilt og de var i Norge et par dager etter det igjen. Det som tok lang tid var tollen i Norge. Der var de vel nesten en uke før de ble sendt videre til meg igjen.

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med solestruck og er ganske sikker på at jeg kommer til å kjøpe flere par derfra... om pengene strekker til.

Skrevet

Solestruck er en fantastisk side, men som andre sier her, så er det lettere å returnere om du kjøper fra norge. Lille vinkel sko er forøvrig et par hundre kroner billigere enn nelly.com når det kommer til Lita-skoene :)

Litaene er forrsten veldig små, hvertfall de vanlige. Spikes er helt vanlige i størrelsen. Jeg bruker vanligvis 35/36 i sko, men i litas er 36 NESTEN for lite. Så anbefaler deg å finne en butikk hvor du kan prøve de før du bestiller :)

MEn de er utrolig behagelige å ha på. Jeg har nesten aldri pleid å bruke sko med hæler, for jeg syns det er så vondt. MEn så prøvde jeg de for moro skyld, og endte med å kjøpe de fordi de var så enkle og behagelige å gå i.

Skrevet

Anbefaller ikke nelly.com, utvalget er sinnsykt elendig at det er til å skamme seg over. Også generelt dyrere. Du kan jo gå på finn.no og kjøpe et par brukte til billig penge. Kjøpte meg nettopp et til par med JC på revolve.com, de var satt ned med 100 dollar og det er gratis frakt der.

Skrevet

Hva er fraktprisen til Solestruck?

Skrevet

Mener solestruck har gratis frakt ved bestilling over 200 dollar

Skrevet

Hva er fraktprisen til Solestruck?

Cirka 200 kroner :)

Skrevet

Solestruck er en fantastisk side, men som andre sier her, så er det lettere å returnere om du kjøper fra norge. Lille vinkel sko er forøvrig et par hundre kroner billigere enn nelly.com når det kommer til Lita-skoene :)

Litaene er forrsten veldig små, hvertfall de vanlige. Spikes er helt vanlige i størrelsen. Jeg bruker vanligvis 35/36 i sko, men i litas er 36 NESTEN for lite. Så anbefaler deg å finne en butikk hvor du kan prøve de før du bestiller :)

MEn de er utrolig behagelige å ha på. Jeg har nesten aldri pleid å bruke sko med hæler, for jeg syns det er så vondt. MEn så prøvde jeg de for moro skyld, og endte med å kjøpe de fordi de var så enkle og behagelige å gå i.

Hehe... Litt vittig at Lita-modellene til herrer har gått som varmt hvetebrød og er utsolgt. Noen som har sett dem i Norge? (Herremodellene altså).

Skrevet (endret)

Masse JC på salg hos Lille vinkel. Men kanskje ikke noen av de modellene du ønsker deg.

Selv må jeg innrømme at jeg er utrolig skuffet over kvaliteten, kjøpte et par boots (Chaplin) og glidelåsen røyk etter en uke, og læret på hælen begynte å flasse av etter to uker.

Endret av ashera
Skrevet

Spørsmål til dere som går med disse skoene: Blir dere ikke sinnsykt høye? :o Om dere ikke er bittesmå alle sammen da. Jeg er 170 og føler meg alt for høy til å kunne gå med sånne sko.

Skrevet

Spørsmål til dere som går med disse skoene: Blir dere ikke sinnsykt høye? :o Om dere ikke er bittesmå alle sammen da. Jeg er 170 og føler meg alt for høy til å kunne gå med sånne sko.

Jeg er 156 cm høy, så tror ikke det er noe folk tenker over hos meg ihvertfall :fnise:

Skrevet

Jeg går sjeldent på høye hæler i det hele tatt, men jeg falt helt for litas :P

Hadde jeg vært rik skulle jeg begynt å samle, elsker at det er så mange forskjellige versjoner. Har foreløbig bare tatt meg råd til vanlige sorte. Men hadde ikke hatt noe imot disse også:

Jeffrey-Campbell-shoes-Lita-%28Mint-Suede%29-010404.jpg

Jeffrey-Campbell-shoes-Lita-%28Purple-Suede%29-010404.jpg

Jeffrey-Campbell-shoes-Lita-%28Cat-Tapestry%29-010404.jpg

Jeffrey-Campbell-shoes-Lita-%28Cosmic%29-010404.jpg

Jeffrey-Campbell-shoes-Lita-%28Multi-Glitter%29-010404.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...