Tingeling22 Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Som gir lengre vipper samtidig som den er knallgod på å skille vippene. Noen som har funnet en bra en?
Lovealii Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Lancome har de beste maskaraene ute på markedet uten tvil. De er svindyre, men absolutt verdt det Du vil ikke angre.. Så til mine favoritter: - Lancome;Hypnose Doll eyes - Lancome; Oscillation - Mac; Dazzle Lash - Maybelline; the Colossal Volum Express - Maybelline; the Falsies Volume Express - Laura Mercier ( det står ikke noe navn, men under maskaraen står det Full Blown Volume Mascara) Men dette er bare mine favoritter. Finnes mange andre gode maskaraer. Har utrolig lyst til å prøve ut noen av Helena Rubinstein. L'oreal og Isadora har vel også noen gode. Og forresten styr unna Dior's Diorshow.. !
PaperFlower Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Personlig synes jeg Maybelline Lash Stiletto er kjempebra på akkurat det. Favoritten min!
Binta Ba Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Loreal lash arcitech ( er det sånn det skrives? ) 4D. Jeg trenger ikke bruke vippetang mer :D
Tingeling22 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2012 Aiai, mye å prøve skjønner jeg
Gjest Raptuza Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Dyr: L'Extreme frå Lancome(min personlege favoritt). Evt Definicils frå same merke. Billig/rimeleg: Revlons forlengande mascara. Longitude frå L'oreal.
-littleme- Skrevet 18. februar 2012 #8 Skrevet 18. februar 2012 Jeg liker veldig godt Maybelline NY The Colossal Volum' Express Mascara
Anehan Skrevet 18. februar 2012 #9 Skrevet 18. februar 2012 Jeg ble anbefalt en maskars av guerlain for ikke så lenge siden. Har vært veldig skeptisk til maskara med gummibørste, men denne just blow me away ;-) Le 2 de guerlain av Guerlain ;-)
Kite Skrevet 18. februar 2012 #10 Skrevet 18. februar 2012 Dior sine maskaraer er himmelen. Advarsel: Hvis du først kjøper en, kan du aldri gå over til et annet merke.
challenger Skrevet 18. februar 2012 #11 Skrevet 18. februar 2012 Mine favoritter er: Dior- Extreme Helena Rubinstein- Queen feline blacks Helena Rubinstein- Lash queen mascara sexy blacks
Gjest Tigress Skrevet 18. februar 2012 #12 Skrevet 18. februar 2012 Eg synest dei fleste dyre maskaraer er bortkasta pengar, eg. Har brukt både Dior (greie nok, men ikkje verdt prisen), Lancôme (endte under auga i staden) og Helena Rubinstein (knallbra, men det er mange av dei rimelege også). Maybelline lagar gode maskaraer (One by One, Cat Eyes eller False Lash Flared har eg prøvd, i tillegg til klassikaren Great Lash som er veldig god), Max Factor Masterpiece eller L'Oreal Millionise er dei nyaste favorittane, eg likar godt plastikkbørstar, eg.
Portvinpiken Skrevet 18. februar 2012 #13 Skrevet 18. februar 2012 Definitivt YSL Volume Effet Faux Cils (Luxurious Mascara for a false lash effect). Ingen over - ingen ved siden, og jeg har prøvd "alt"!!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #14 Skrevet 19. februar 2012 Chanel. Har prøvd MANGE,men den ER virkelig god, veldig gode omtaler også fra andre når jeg har søkt rundt.
Lille_meg:) Skrevet 19. februar 2012 #15 Skrevet 19. februar 2012 Hvis du virkelig vil prøve en sinsykt bra mascara har Guerlain en som tar kaka! Den koster riktignok 450 kr, som er helt sinsykt, men den er så bra at du tror du dør..desverre er gleden kortvarig da alle de 4 jeg har hatt tørket ut og ble klumpete på bare 3-4uker. Men i de 3-4 ukene hadde jeg dødsfine vipper! Mascaraen er som sagt fra Guerlain, husker ikke hva den heter, men den er tvistet, altså tuben er vridd og har to ender, den ene er selve mascaraen og den andre er en slags polish du tar på oppå!
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2012 #16 Skrevet 19. februar 2012 Har du prøvd vippeprimer? Jeg har korte vipper uten bue og med vippeprimer fra Smashbox blir de lange og buen holder hele dagen. Med denne kan jeg bruke nesten hvilken som helst mascara oppå. For tiden er det No.7 sin vannfaste. Den kosten er dødsbra og skiller vippene kjempegodt!
ekkirneh Skrevet 20. februar 2012 #17 Skrevet 20. februar 2012 Jeg setter av penger i mitt studentbudsjett til L'Extreme frå Lancome! Blir rett og slett ikke fornøyd med noe annet.
Miah Skrevet 20. februar 2012 #18 Skrevet 20. februar 2012 Dior sine maskaraer er himmelen. Advarsel: Hvis du først kjøper en, kan du aldri gå over til et annet merke. I did, synes Dior absolutt ikke var verdt pengene. Akkurat nå bytter jeg mellom den gule og den grønne... dere vet nok hvilke jeg mener. Tror den gule er fra Maybelline, men den grønne gir mer definerte vipper og klumper seg ikke.
Gjest Jytte Skrevet 20. februar 2012 #19 Skrevet 20. februar 2012 Som syklist så er jeg helt avhengig av vannfast mascara, og endelig har jeg funnet en mascara som dekker alt jeg trenger av en mascara: DiorShow Iconic Extreme Vannfast Anbefales på det varmeste - helt utrolig bra.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 20. februar 2012 #20 Skrevet 20. februar 2012 Chanel. Har prøvd MANGE,men den ER virkelig god, veldig gode omtaler også fra andre når jeg har søkt rundt. Finnes det noe fra Chanel som ikke har fått gode omtaler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå