vl800 Skrevet 22. mai 2002 #1 Skrevet 22. mai 2002 Hvis du ser en naken kvinne/mann i et vindu eller i hagen. Du stopper opp å ser på, er det da du som er en titter eller er det den personen som er en blotter. 12
aline Skrevet 22. mai 2002 #2 Skrevet 22. mai 2002 Etter mitt hode = Dersom DU stopper å kikker på noen som tror de ikke blir sett, så er det du som er kikkeren. Mens dersom en mann/kvinne bevisst viser deg/lar deg se på kroppsdeler du helst ikke ønsker å se, blotter vedkommende. Dersom en mann/kvinne bevisst viser deg/lar deg se på kroppsdeler du faktisk ønsker å se... så blir det vel allikevel blotting kanskje? eller flørting? der kommer vi kanskje til ett tvilstilfelle... Dere passer jo godt inn i situasjonen begge to ihvertfall! 12
vl800 Skrevet 22. mai 2002 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2002 Grunnen til at jeg spør om dette er at igår satt jeg i bilen. JEg måtte stoppe i et kryss, og rett over krysset er det et hus. der stod dama på verandaen, (slik at alle som var der kunne se) Hun tok av seg på overkroppen og strakk seg opp i været. (ikke akkurat et ekkelt syn). MEn da måtte jeg jo titte på henne. Kan hun f.eks. anmelde meg for titting, eller er ikke det mulig.12
aline Skrevet 22. mai 2002 #4 Skrevet 22. mai 2002 Dersom hun selv velger å kle seg mer eller mindre naken forran opptil flere "uskyldige" forbipasserende/kjørende, så kan hun vel ikke anmelde deg? Det hadde vært innmari rart i tilfelle! Det blir jo nesten som om en mann inni busken med frakk og ikke noe annet, skulle blotte seg for meg, og etterpå anmelde meg for kikking! Og det er jo helt høl i hue! At du likte det er jo bra for deg, men ikke en selvfølge! (kommer jo an på dama mener jeg, og den som kikker!)12
Hans Tore Lem Skrevet 3. august 2024 #5 Skrevet 3. august 2024 Det er hverken titting eller blotting. Det er underholdning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå