RockyRose Skrevet 17. februar 2012 #1 Del Skrevet 17. februar 2012 Eg og kjæresten min lurar på ein sydentur i mai, og kanskje til Burgakysten i Bulgaria. Nokon som har vore der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 17. februar 2012 #2 Del Skrevet 17. februar 2012 Var i Tsarevo for noen år siden. Selv om hotellet var fint så ville jeg ikke reist tilbake. Vi reiste i midten av juni og det var ikke mer enn varmt nok til "syden" å være. Jeg syns Bulgaria er så som så. Ingen der vi var snakket engelsk, det var lite turistifisert som er greit av og til, men jeg reiste med unger så da er det jo fint med noe. Ingen tilbud i nærheten utenom noen boder i sentrum. Men vi dro litt unna, muligens Primorsko, husker ikke helt. Til et sted med badeland iallfall. Der var det mye mer, men fremdeles ikke så mange som snakket engelsk. Alt i alt greit nok, men jeg ville nok ikke reist dit før det er mer utviklet for turister om jeg skulle på en standard chartertur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå