Tosca Skrevet 10. januar 2004 #21 Skrevet 10. januar 2004 Jeg kommer ikke til å bruke veske. Forloveren min kan sikkert ta vare på de får tingene som jeg trenger. Jeg vil ha minst mulig å "drasse" på. Det holder med buketten.
Gjest Tex Skrevet 10. januar 2004 #22 Skrevet 10. januar 2004 Jeg kommer ikke til å bruke veske. Forloveren min kan sikkert ta vare på de får tingene som jeg trenger. Jeg vil ha minst mulig å "drasse" på. Det holder med buketten. Skal du drasse så fælt på buketten din da...? Jeg hadde ikke tenkt å bære den mer enn aller nødvendigst.... Vesken tenker jeg at jeg har bruk for på festen, og ikke noe særlig før, og på festen setter jeg jo fra meg buketten... ikke at jeg skal gå og bære på vesken da heller.....
Snurre Skrevet 10. januar 2004 #23 Skrevet 10. januar 2004 Nei, skal ikke bruke veske. Har en veske som hører til kjolen, men den skal forloveren min passe på. Trenger vel bare å ha med meg leppestift og tåre-tørke-tørkle, tenker jeg. Me 2
ringblomst Skrevet 17. januar 2004 #24 Skrevet 17. januar 2004 Jeg skal ha samme veske som moren min brukte i sitt bryllup, den er rålekker i sølv med strasstener over det hele...men blir nok ikke til at jeg går rundt og bærer på den nei.
anyvold Skrevet 17. januar 2004 #25 Skrevet 17. januar 2004 Skal ha en pompadour som matcher kjolen! Forloveren min kunne sikkert ha passet på tingene mine, men jeg er litt rar der.. jeg liker best å passe på mine egne ting og å vite hvor jeg har dem hele tiden.... så hun får ikke lov... Skal ikke ha så mye i den, tåre-tørkle, lipgloss, mini-rouge og kajal tenker jeg! For ikke å glemme talen..! Tenkte jeg skulle få sydd en liten "hempe" på kjolen, som jeg kan henge pompadouren på....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå