April Skrevet 8. januar 2004 #2 Skrevet 8. januar 2004 Savnet, vet ikke Jeg aner egentlig ikke hva jeg skal jeg! Trenger kanskje det til litt sånn småttri, men tror ikke det vil bli noe jeg går med hele kvelden! Som sagt har ingen peiling!! Blir fint å se hva andre skal ha da..
Gjest Tex Skrevet 8. januar 2004 #3 Skrevet 8. januar 2004 Jeg regner med å ha en veske, men det blir ikke en som står i stil med brudekjolen for å si det sånn... Jeg tipper jeg tar en av de jeg har fra før, skal jo ikke akkurat gå pog bære på den. Greit å ha en plass til leppestift og ekstra mascara...
nessi Skrevet 8. januar 2004 #4 Skrevet 8. januar 2004 Jeg skal iallefall ikke ha en veske jeg skal bære med meg. Leppestift og sånne småting får forloveren min ansvaret for å ta med (hun synes det er helt ok)
Tyren Skrevet 8. januar 2004 #5 Skrevet 8. januar 2004 Synes det var kjekt å ha egen veske. Under vielsen lå den igjen i bilen, det samme når vi tok bildene. Under festen lå den på ett sted lett tilgjengelig, når jeg hadde behov for noe av det jet hadde med, bla bind, ob og røyk. (Var så "heldig" å få mensen på morran...)
Siam Skrevet 8. januar 2004 #6 Skrevet 8. januar 2004 Nei, skal ikke bruke veske. Har en veske som hører til kjolen, men den skal forloveren min passe på. Trenger vel bare å ha med meg leppestift og tåre-tørke-tørkle, tenker jeg.
Grooo Skrevet 8. januar 2004 #7 Skrevet 8. januar 2004 Lånte veske av ei venninne som giftet seg tidligere på sommeren, den lå bare i bilen til etter middagen... Da ble den plassert i garderoben i lokalet slik at jeg kunne finne leppestift og slikt der hvis ikke forloveren min var i umidelbar nærhet med sin veske der jeg også hadde endel ting. Kunne like gjerne klart meg uten den vesken, var ingen som så den og jeg hadde klart meg like godt med en hvilken som helst annen veske eller en pose for den del...
Arwen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2004 Glemte å svare selv, skal ikke ha veske selv om det følger med til kjolen.
la sposa Skrevet 8. januar 2004 #9 Skrevet 8. januar 2004 Jeg skal ikke ha veske. Forloveren min tar vare på det jeg trenger.
zmurfette Skrevet 8. januar 2004 #10 Skrevet 8. januar 2004 Skal ikke ha veske, men tenkte jeg skulle få sydd en lomme til leppestiften på kjolen (i en fold i livet). Høres kanskje litt "corny" ut, men er veldig vanlig på østerriske bunader - lommen synes ikke i det hele tatt. Nå skal jeg få kjolen sydd, da, så da er det jo litt lettere å komme med slike merkelige ønsker enn om man kjøper den ferdig.
smile Skrevet 8. januar 2004 #11 Skrevet 8. januar 2004 Jeg skal iallefall ikke ha en veske jeg skal bære med meg. Leppestift og sånne småting får forloveren min ansvaret for å ta med (hun synes det er helt ok) Enig! Jeg hadde ikke det og min forlover bar alt. Det var heller ikke et savn. Annet å tenke på den dagen!
-ida- Skrevet 8. januar 2004 #12 Skrevet 8. januar 2004 Det følger med en veske som hører til kjolen, så jeg tror jeg skal gi foloveren min lov til å drasse på den. Min kjære skal slippe å passe på sminkesakene mine den dagen.
jea Skrevet 8. januar 2004 #13 Skrevet 8. januar 2004 Det følger veske med til kjolen så tror jeg skal bruke den
Scorpina Skrevet 9. januar 2004 #14 Skrevet 9. januar 2004 Må nå le litt her - - når det står veske så tenkte jeg først på sånn STOR greie av en veske, a la "bestemorveske-med-tusen-rom" *hoho* ...er visst blitt sent på kvelden nå Men jo - jeg skal ha en liten pompadour i samme stoff som kjolen, og min forlover skal også ha en pompadour i stoffet til hennes kjole. Matcher or not hæ?? :blunke: Kjekt å ha en liten greie for sminke, ekstra strømper, liten flaske med hårspray....etc....you never know så
momo Skrevet 9. januar 2004 #15 Skrevet 9. januar 2004 Jeg skal ikke ha væske, det blir nok min forlover som må bære mitt stæsj. :D :D
@shygirl@ Skrevet 9. januar 2004 #16 Skrevet 9. januar 2004 Skal ha veske, men hvor mye den blir brukt får vi nå se på...
camie Skrevet 9. januar 2004 #17 Skrevet 9. januar 2004 Jepp, har kjøpt veske som skal brukes den dagen. Skal ha litt sminke-stæsj og tåre-klut oppi der. Tviler egentlig på at jeg får så mye bruk for den, men jeg måtte bare ha den for den var så søt....
Augustbrud02 Skrevet 9. januar 2004 #18 Skrevet 9. januar 2004 Det var nok å dra på den store dagen, så jeg var veldig glad jeg ikke hadde veske i tillegg.
Amelie Skrevet 9. januar 2004 #19 Skrevet 9. januar 2004 Minee forlovere tilbød seg å bære på mine eventuelle småting da jeg tok opp "veske-spørsmålet". Veldig greit at jeg slipper å drasse rundt på en veske + veldig greit at de er to, da kan jeg bare huke tak i den som er nærmest når jeg trenger leppemonade eller annet stæsj :D
MariM Skrevet 9. januar 2004 #20 Skrevet 9. januar 2004 Jeg skal (selvfølgelig) ha veske (pompadur) :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå