AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Hvordan skal ønsker dere å få vite at jeg er interessert i deg? Hvordan i allverden skal jeg gå frem uten å virke desperat eller være for passiv. Hva er ok? Er en dame jeg kjenner jeg så gjerne kunne tenkt meg å bli bedre kjent med, men vil ikke fremstå som desp eller for passiv. Jeg er ikke en sjekke dame på byen kar ....
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Vanskelig spørsmål. Jeg er singel kvinne selv, og merker i allefall at fulle menn i lystig lagt blir avskrevet temmelig kjapt. Uansett hvor hyggelig og ordentlig han er utenfor fylla. Jeg syns også at en for direkte forespørsel (at du har skrevet et brev eller at du sier rett ut at du er betatt) kan fort blir kleint. Jeg liker heller ikke påtrengende menn, stirre-menn og menn som har mange løse tråder hist og her. Hvis du er en "ordentlig" og litt seriøst mann, så utnytt det så godt du kan. Voksne kvinner liker sånt:) Jeg liker at menn tar kontakt via datingside på nett. Kanskje du finner henne der? Så kan du begynne med å besøke profilen hennes, kanskje skrive noen ord for å åpne for kontakt. Da merker du sikkert fort om hun oppmuntrer til mer kontakt, tipper jeg. Deretter kan du invitere henne på en kaffe og ta det derfra?
Lulalill Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Kjenner du denne damen noe, og vet noe om noen felles interesser feks? Dersom noen skulle vise meg oppmerksomhet (utenom full på byen..) så hadde jeg satt pris på å bli bedt på en kaffe, lunsj eller middag, eller kanskje ut og gå en tur sammen Lykke til! 2
Yogamann Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Jeg får følelsen av at du er en fyr som lett ville sagt for mye om din interesse for dama med en gang og brukt det som en intro til å be henne ut. DET er ikke en god ide. At du er kjempe interesert uten egentlig å kjenne henne fremstår lett som desperat. Derfor hvis ineresse, men ikke gjør det til en stor greie før du har blitt godt nok kjent med henne til at hun har kunnet vise seg som verdig interessen og hun faktisk har vist det. Under visse betingelser kan dette sees litt annereledes, men det er en god grunnleggende kjøreregel. Slik dating fungerer i dag er det som regel bedre å be henne på en kaffe ller en øl enn en middag som første date. Middag blir for seriøst sånn med en gang. Når du ber henne ut på noe så er det bedre å si jeg har lyst til å ta en kaffe med deg en dag, har du tid en gang til uken? enn at du spør om hun har lyst til å ta en kaffe en dag. Det viser mere av din vilje og selvsikkerhet å gjøre det sånn og da leder du henne mere enn om du bare sender ballen helt over til henne med har du lyst spørsmålet. Det er en subtil forskjell, men den er ikke uten betydning. Tenk over hvorfor du faktisk liker henne. Hva ved henne er det du liker og som gjør at du har lyst til å bli bedre kjent med henne HVa er det som gjør henne tiltrekkende for deg. HVa får det deg til å føle. Svarene på det kan du bruke som basis for komplimenter. Det er langt bedre enn å komme opp med komplimenter som ikke er genuine og som du egentlig gir bare for å vinne hennes gunst. Gi heller ikke for mange komplimenter. Som regel er det også best å gi komplimenter for andre ting enn utseendet før du gir komplimenter om utseendet. Om du kan erte henne litt, gjøre narr av henne på en måte som får henne til å le så er det veldig bra. Ikke være redd for henne, det er en stor turn off. Ikke len deg mere frem mot henne enn hun lener seg frem mot deg enten dere står eller sitter foran hverandre eller ved siden av hverandre. Hvis du føler på det vil du nok merke at det kommuniserer at du er mere interesert i henne enn omvendt. Om du vil vinne henne trenger du som regel at hun føler at hun er mere interesert i deg enn den andre veien. Det er ekstremt viktig at du ikke mister din integritet, men står på hva du mener og har klare grenser og tør å være selvhevdende ovenfor henne. Om du endrer på meningene dine fordi du ønsker å innynde deg hos henne så vil hun merke det og det vil være en stor turn off. Det hun vil ha er en mann som vet hva han står for, vet hvor han vil, har et liv som hun kan få en plass i heller enn en mann som kan få en plass i hennes liv, en manns om kan lede henne litt. Når dere dater, ikke spør noe særlig om hva hun har lyst til, men kom på ideene selv. Gjør gjerne det du tror hun har lyst til å gjøre, men ikke spør henne om det. Hun vil at du skal ta initiativet og lede ann. Du er NØDT til å bygge opp en gradvis fysisk kontakt som gjør at dere tar mye på hverandre og tar intimt på hverandre. Dette kan gjøres på noen minutter under rask sjekkin gpå byen eller det kan ta flere dater. Men, det er DITT ANSVAR å gjøre det. Hun kommer nesten helt sikkert ikke til å ta annsvar for å gjøre det direkte. Hun vil, hvis hun er interesert, indirekte hinte gjennom kroppsspråket sitt om at hun er påen for eller ønsker din berøring/mere intim berøring, men hun kommer i liten grad til å initiere det. I hovedsak så bygges slik kroppskontakt opp ved at man først blir komfortable med berøring som er lite intim og truende og så går videre til mere intim berøring. Å ta kort på siden av armen eller skulderen når du sier noe føles fort normalt. Er det normalt er det ikke så lenge til det kan føles naturlig å ha en nånd på korsryggen når du leder henne frem til baren etc. Jo mere du er villig til å risikere å miste henne og jo bedre du tåler å miste henne jo større er sjansen for at du vil få henne. Det er faktisk viktigere at hun respekterer deg enn liker deg for den seksuelle tiltrekningen. Der har du noen pekepinner i hvert fall. 1
Frk Johansen Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Send henne blomster og be om en lunsj, jeg ville blitt veldig nysgjerrig!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 Nei, nei- ikke mat nødvendigvis... be henne ut enkelt og greit, første gangen bør det vere forholdsvis lette greier, gå en tur feks. 2
Sophie-Ann Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Gå bort til meg og si hei! Er ikke verre enn det . Så lenge du ikke er drita, er det bare hyggelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå