AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Jeg er mye bedre skriftlig i det jeg skal opp til eksamen i enn muntlig (ikke språk dog). Skal ha både skriftlig og muntlig, og siden jeg er mye bedre teoretisk frykter jeg denne muntlige eksamen. Den varer i ca. 1 1/2t, synes det er lenge å sitte å prate. Som regel får jeg helt sperre når jeg blir spurt direkte om et spm muntlig, og svaret som jeg kan så veldig godt er godt gjemt bak jernteppe. Noen som har råd for å holde nervene under kontroll og klare å prestere? Har egentlig god kontroll på temaet som sådan, men er redd for å "kludre" det til for meg selv.
Wildy Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Øv deg hjemme! Skriv opp en liste med sentrale stikkord fra det du skal opp i , og øv deg for deg selv på å prate rundt de. Når du er inne til eksamen; ta det med ro! Bruk litt tid til å tenke deg om, og hold tempoet nede. Muntlig er egentlig veldig greit, og en ypperlig mulighet til å prate seg opp. Lykke til; pust dypt; dette går bra!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 tenk at det er en fantastisk mulighet til å vise at du kan. evt at du reflekterer deg fram til riktig svar. gjør jeg. har alltid bra. men du må psyke deg opp på forhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå