Gå til innhold

Barnehager i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å finne informasjon om barnehager på nettet, med unntak av antall barn, satsingsområder og profil... Alle dere som har barn i bhg i Bergen, kan dere ikke si noe om erfaringene deres? =) =) Regner med det er flere enn meg som vil ha nytte av det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med Sletten barnehage. Hadde tidligere et barn der. De møter barna på en veldig god måte. De sier alltid noe lignende dette ''så kjekt at du kunne komme i dag'', eller ''så fine fletter du har i dag''. De får barna til å føle seg verdifull. Dersom det er konflikter løser de dem ved å snakke med dem, lar dem gjerne prøve å ordne opp selv og ikke noe kjefting. De fokuserer mye på språk, da det er en del utenlandske barn som går der. De ansatte ser det enkelte barnet og er omsorgsfulle. Ellers har de gøye aktiviteter som karnevall og gårdsbesøk av og til. Ellers er de mye ute i løpet av dagen.

Har ikke noe negativt å si om barnahagen. Jeg hentet jo og leverte barna vanligvis, så jeg så jo ikke alt, men jeg har også vært på besøk et par ganger i noen timer, og har bare positive inntrykk.

Skrevet

*dytter*

Skrevet

*dytter*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...