Arwen Skrevet 8. januar 2004 #1 Skrevet 8. januar 2004 Synes min er for stor til å ha ringpute og kurv, så har tenkt å be om en miniversjon av brudebuketten min. Hva skal deres brudepiker ha?
April Skrevet 8. januar 2004 #2 Skrevet 8. januar 2004 Det har jeg tenkt at min brudepike skal ha også, men jeg vet ikke helt med brudesvenn ennå!
Gjest Tex Skrevet 8. januar 2004 #3 Skrevet 8. januar 2004 Da min datter var brudepike sist var hun fem, sammen med ei jente på to. De hadde hver sin lille brudebukettkopi og det var alldeles nydelig. Her er det ikke helt avgjort om ringbæreren skal være ringbærer, han får ikke helt bestemt seg..... Hvis han skal være ringbærer skal brudepiken på ti ha minibukett. Hvis han ikke skal være ringbærer skal hun være ringbærer og følgelig ikke ha bukett....
nessi Skrevet 8. januar 2004 #4 Skrevet 8. januar 2004 Mine brudepiker skal ha enten en kurv med blomster eller en minibrudebukett. Det er ikke helt bestemt enda.
Gjest Tabby Skrevet 8. januar 2004 #5 Skrevet 8. januar 2004 Min datter skal ha en kurv med blomster, hun vil være 6 1/2 når vi gifter oss, sønnen til sambo skal bære ringene og begge to skal hjelpe lillebroren sin opp til alteret.
Grooo Skrevet 8. januar 2004 #6 Skrevet 8. januar 2004 Min søster var brudepike for oss. Hun var 12 år og er stor for alderen, så hun hadde en kopi av min bukett som var en del mindre og ikke hadde noe som "hang ned". Brudesvennen på to og ett halvt hadde ett sverd med blomster som han aldeles ikke ville bruke hverken i kirken eller hos fotografen. Men når han hos fotografen fikk holde brudepikebuketten i steden, ja da var han fornøyd og smilte fra øre til øre. Så på mange av bildene våre har han buketten mens brudepiken har sverdet
Aelwyn Skrevet 8. januar 2004 #7 Skrevet 8. januar 2004 Det er enda en stund til vårt bryllup, men jeg har tenkt som følger; Begge gutta blir å ha "kopi" av pappans sjakett og blomst i knapphullet til ihvertfall den største... Minstemann kommer til å være litt over to, så jeg tror søssa mi får holde styr på han, hun skal være en slags blomsterpike i en alder av 18... :oops: Har vurdert å ha eldstemann som ringbærer da han er rundt 6,5 år når vi gifter oss. :D Må tenke litt om jeg ikke skal ha en liten jente som blomsterpike også...
Snorkie Skrevet 8. januar 2004 #8 Skrevet 8. januar 2004 Jentene våre komemr til å være 2 og 7, og kommer vel enten til å ha en mini bukett eller blomsterkurv...
camie Skrevet 8. januar 2004 #9 Skrevet 8. januar 2004 Jentungen er 7 år da vi gifter oss og hun skal ha en mini kopi av min bukett, det har hun selv bestemt. Guttungen er 6 år og skal være ringbærer, han skal bære en ringpute, noe han er meget stolt over å få gjøre.... :blunke:
monja Skrevet 8. januar 2004 #10 Skrevet 8. januar 2004 Våre brudepiker hadde buketter med "mine" blomster i. Det vil si - de fikk 3 roser og litt grønt og sølv som jeg hadde i min bukett. Kjempefine var de.
smile Skrevet 8. januar 2004 #11 Skrevet 8. januar 2004 Mine hadde en minibukkett av min og gutten hadde corsage (knapphullsblomst) som min mann.De var knallstilige! Liker ikke ringepute. Det er ikke min stil bare.
jea Skrevet 8. januar 2004 #12 Skrevet 8. januar 2004 Mine brudepiker skal ha en calla blomst hver :D
momo Skrevet 9. januar 2004 #13 Skrevet 9. januar 2004 Mine skal ha en miniutgave av brudebuketten. Var jo smart med knappehullsblomst til brudesvenn og brudgom, det hadde jeg ikke tenkt på før. :D :D
@shygirl@ Skrevet 9. januar 2004 #14 Skrevet 9. januar 2004 Min søster var brudepike for oss. Hun var 12 år og er stor for alderen, så hun hadde en kopi av min bukett som var en del mindre og ikke hadde noe som "hang ned". Brudesvennen på to og ett halvt hadde ett sverd med blomster som han aldeles ikke ville bruke hverken i kirken eller hos fotografen. Men når han hos fotografen fikk holde brudepikebuketten i steden, ja da var han fornøyd og smilte fra øre til øre. Så på mange av bildene våre har han buketten mens brudepiken har sverdet Hehe.... Unger er nå søte, da... Her blir det nok ikke noen brudepiker eller svenner... Vi har ingen barn selv, vårt fadderbarn er bare 1 1/2 år når vi gifter oss og vi kjenner ikke noen andre som passer til det... :-?
@shygirl@ Skrevet 9. januar 2004 #15 Skrevet 9. januar 2004 Glemte jo å få med svar på spørsmålet... Hvis vi skulle hatt brudepiker, så skulle de hatt søte små kurver med blomster.... Brudesvennen skulle bært ringputen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå