Gå til innhold

fått mail fra fedex, med null informasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk idag en mail fra fedex, sto at pakka mi hadde blitt sendt tilbake til fedex kontoret fordi det var no feil med adressa.

men det står ikke noenting om trackingnr, hvor pakka var fra, eller hvor jeg kan kontakte noen for å få svar på spørsmåla mine.

noen som har ide om hvor jeg kan henvende meg ?

jeg venter flere pakker, fra forskjellige steder så blir jo litt tungvindt å sende mail til alle dem og høre om det er den pakka..

HJELP!

Mailen:

Notice,

Your package has been returned to the FedEx office.

The reason of the return is - Error in the delivery address.

Please print out the invoice copy attached and collect the package at our office.

FedEx Logistics.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått flere slike mailer i spam-innboksen min i det siste. Og jeg venter ingen pakker. Sletter dem uten å åpne dem.

• Liker 1
Skrevet

Det er et virus. De sender med en EXE-fil (et program i Windows) kjører du det programmet har spammere kontroll over pcen din).

Skrevet

Det der så da ikke ut som noe ekte mail. Ikke last ned filen som er med i mailen.

Skrevet

åh takk gud! :D

jeg hadde heldigvis ikke sett at det var noe å laste ned i den mailen.

har ikke bestilt så mye ting utenfor ebay så da blir jeg jo litt beskymra for pakkene min :P

men da sletter jeg den bare og håper på at det er spam :)

takk til det o'store orakel KG! :D

Skrevet

åh takk gud! :D

jeg hadde heldigvis ikke sett at det var noe å laste ned i den mailen.

har ikke bestilt så mye ting utenfor ebay så da blir jeg jo litt beskymra for pakkene min :P

men da sletter jeg den bare og håper på at det er spam :)

takk til det o'store orakel KG! :D

FedEx og alle andre bud-selskap RINGER hvis det er noe, de sender IKKE mail.

Skrevet

akkurat ja, har ikke vært borti de før jeg :)

Skrevet

Det er ikke sant. Nå funker ikke mailsøket mitt akkurat nå, men jeg fikk mail fra et av de store budselskapene for noen måneder siden da de surret til leveringen min. De sendte melding når pakken var på vei for levering, og så fikk jeg plutselig mail om at jeg ikke hadde vært hjemme (de hadde ikke funnet huset mitt). Jeg ble sur fordi de kunne jo bare ha ringt, men kommunikasjonen var altså på mail.

Jeg fikk også mail her i England av et annen budselskap da det var noe galt med leveringen.

Skrevet

Første bud i alle slike mailer er at de refererer til deg med hele navnet ditt, og avslutter alltid med å legge til utfyllende kontakinformasjon. Har mine store tvil på at det hadde stått på engelsk også, når pakken først har kommet til Norge. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...