Kvist Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Jeg og mannen min skal til Milano i fem dager om en måneds tid. Vi har booket et koselig lite B&B og gleder oss til tur uten barn og med masse deilig voksentid. Sålangt har vi planlagt en tur til Como en dag, tar toget og bruker dagen der. Og selvfølgelig blir det nok litt rusling i byen, en tur i doumoen og antagelig The last supper av DaVinci også. Noe annet man bør få med seg? Kanskje noe som ikke står på alle turistenes planer? Regner med at jeg er rimelig lei turistmaskiner bare etter å ha sett det maleriet :gjeiper: Hvor har de den beste gelatoen? Og den hyggeligste trattoriaen å spise en lang lunsj på? Hva er et godt utgangspunkt for en romantisk spasertur? Vi er 30 år, har vært mange ganger i Italia (men aldri Milano), jeg ser gjerne litt kunst og historie, mannen er ikke så glad i kunst. Sport er ingen av oss opptatt av. Jeg regner med at det blir noe shopping, men det er ikke noe jeg prioriterer høyt eller setter av dager til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå