Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hørte på radio 1 i bilen i dag på vei til jobb, hvor det var en dame som fortalt at en gang når hun hadde blitt skikkelig sur på mannen sin hadde hun vasket do med tannbørsten hans. :o :ler:

Hva er det verste du har gjort mot partneren når du har blitt skikkelig forbanna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hørte på radio 1 i bilen i dag på vei til jobb, hvor det var en dame som fortalt at en gang når hun hadde blitt skikkelig sur på mannen sin hadde hun vasket do med tannbørsten hans. :o  :ler:  

Hva er det verste du har gjort mot partneren når du har blitt skikkelig forbanna?

Hun tenker tydeligvis ikke over at hun må kysse ham igjen noen gang... :o :kvalm:

Vet egentlig ikke - slo en x engang for lenge, lenge siden når jeg var hormonell og innmari gravid (og han hadde vært en skikkelig dritt) - ikke bra i det hele tatt... :-?

Skrevet

Det verste jeg har gjort når jeg har vært sint, var å nekte å snakke eller svare han på tre dager............. :sjarmor:

Etterpå fortalte han at min "silent treatment" var den verste straffen han noengang hadde opplevd...

Nå må det legges til at for å fortjene den behandlingen fra meg, hadde han gjort noe som var ordentlig overtramp ovenfor meg.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Pervers dame!!!!!Motbydelig. Mulig hu ville straffe mannen, men viste samtidig hvor gal hun er.

Stakkars mann.

Skrevet

Slike ting har jeg aldri gjort mot noen jeg har vært sammen med. Det aller verste jeg har gjort, var å gå ut midt på natten midt i en krangel. Jeg gikk til søsteren hans, og sov på sofaen der, uten å ta telefonen når han prøvde å ringe meg. Synes den dag i dag at han fortjente å sitte der i uvisshet.

Etterhvert ringte han imidlertid sin søster, og hun bekreftet at jeg var der!

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Nei, vaske do med tannbørste?!?!? Mmmmmm, også kysse ham etterpå :-? Er ikke så veldig slem av meg, tror jeg. Jeg har rømt noen ganger. (veldig rasjonelt og voksent) den ene ganga i silkepysj, fuskepels og høyhælte sko i snøstorm oppi en dal på indre Østland. Han kom selvfølgelig ikke etter for å hente meg, noe som var planen, selvsagt. Skjønner ennå ikke hvordan jeg overlevde, sjuk blei jeg i allefall. Hm, også rømte jeg en annen gang, fordi han hadde vært skikkelig slem, tredje gangen jeg rømte kom jeg aldri tilbake. Hm, men om det er så slemt, vet jeg ikke... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Å kalle henne gal, er nå å ta litt i i da, synes jeg.

Jeg vet jo ikke hva han hadde gjort mot henne, men jeg tror ikke jeg hadde tatt den så langt.

Jeg har låst i gjen døra en gang når han gikk midt i en krangel og ikke tok med seg nøkkler og mobil, så satte jeg på høy musikk så jeg ikke skulle høre at han bankte på ( har ikke ringeklokke) men klarte ikke la han stå ute så lenge da :-?

Gjest lurven
Skrevet

hvis du gjør slike ting er du ikke helt normal i hodet..

det er ganske ekkelt og sykt..

og jeg antar at det kan være farlig mht til bakterier også..

uh æh jeg ble skikkelig kvalm :kvalm:

Skrevet

I følge sambo ga jeg han kaldt buksevann en gang :ler:

Det dumme er at jeg ikke husker det selv. Men det er morsomt hver gang han nevner det.

Skrevet

Det dummeste jeg noen gang har gjort mot sambo (vel, mannen min nå da) i vilt raseri er å "miste" en biffkniv i hans retning. Heldigvis ble den stående i veggen og ikke i mannen. Så sint har jeg aldri vært etter det :oops:

Skrevet

Mistet biffkniven i hans retning? wow...

hørte om en mor som mistet en gaffel i retning av datteren sin engang. Hun har glassøye nå...

Vel, det verste jeg har gjort var vel å slå mannen min i hode med et kjevle. Skikkelig vitsetegning.

Ellers er jeg mer for "silent treatment" - den er jeg jævla god på *s*

Skrevet

Helte en drink over hodet på ham! Det må jo nevnes at den var rød-rosa av farge!! Han var så full og teit, så begeret rant fullstendig over - Bokstavelig talt! :ler:

Det verste er at han ikke husket det dagen etter!! :o :hoho:

Skrevet

Jeg var så sint på exen min engang, mens vi fremdeles bodde sammen, at jeg heiv masse av tingene hans ut av vinduet i blokka der vi bodde (i fjerde etasje)

Det skal sies at han hadde innrømt utroskap, og sagt at det var fordi jeg var gravid..... :kvalm:

Han burde ha fått seg et par på trynet også..... :evil:

Skrevet

Om ikke dama var gal, så var hun nå i ubalanse. :klø: Kan forøvrig ikke huske noe grusomt som jeg har gjort med min nåværende kjæreste, men en av mine aller første kjærester skulle hele tiden prøve å tråkke meg ned, da brast det en gang for meg og jeg kastet ett eller annet etter han... :roll: sukk det er leeeenge siden det :oops:

Skrevet

Det kunne aldri falle meg inn å finne på noe sånt :o

Skrevet

lol.. kom nettopp på hva jeg gjorde en gang med x'n.. han hadde vært på fjellet ei stund sammen med noen kompiser og noe kvinnfolk han hadde holdt på med tidligere.. jeg fant sånne klisje smser fra dem.. helt grusomt.. og da bare klikka det for meg.. helt syk følelse.. så jeg heiv moben hans i en peis.. ehe.. knuste litt da, så jeg måtte betale 500 for å fikse..

Skrevet

Uuuuusj..... :sjokkert:

Hun skal da kysse mannen etterpå....

Det styggeste jeg vel har gjort mot sambo var å kalle han en j*vla dust .

Ikke så ille det da, når det er sagt in the heat of the moment.

Når jeg er sint bruker jeg som regel å kjefte litt, for så å gå en plass hvor jeg kan være alene, å så blir jeg blid igjen! :D

Med eksen var det annerledes derimot. Da var jeg iskald, pratet ikke til han på flere timer, men så var da han umulig å prate til også da.. Totalt usakelig og han var virkelig en j*vla dust!!!! :ler:

Skrevet

:o vaske do med hans tannkost?? :o Hjelp!!

Det verste jeg har gjort er nok å få min x så sinna at han "mistet hodet".. Han kastet like godt hele stereoen etter meg ned trappen da jeg gikk i en av våre evinnelige "diskusjoner" - den traff heldigvis ikke, men delene haglet jo utover hele kjelleren da...... Det var da "mor" slo til med et sukkersøtt smil og beskjed om at ; du fikser den vel til jeg er tilbake du tenker jeg...... før hun stille forsvant ut døre med guttungen i armene - i fyr og flamme innvendig :evil: - det var vel i slike øyeblikk man kunne kommet på det med dobørsten... Når man er gal av sinne....

Skrevet

Jeg har aldri vært ekkel mot sambo, selv ikke i disse hormon-vulkan-tider.

Han har aldri gjort noe for å fortjene "straff" heller.

Skrevet

Man vasker ikke toalettet med andre sin tannbørste! :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...