AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Er det mulig å få tak i vedkommende? Jeg vet hvilket sete han satt på. Men SAS vil jo selvfølgelig ikke gi meg navnet hans, men tror dere at jeg kan spørre om de kan gi han mitt tlf nr?? Jeg angrer så veldig på at jeg ikke gav han visittkortet mitt..hadde muligheten flere ganger...
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Er det mulig å få tak i vedkommende? Jeg vet hvilket sete han satt på. Men SAS vil jo selvfølgelig ikke gi meg navnet hans, men tror dere at jeg kan spørre om de kan gi han mitt tlf nr?? Jeg angrer så veldig på at jeg ikke gav han visittkortet mitt..hadde muligheten flere ganger... Har jo ingenting å tape på å spørre om de kan gi han nr ditt. Kanskje han er drømmemannen ;-)
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Jo, jeg ser den, men hvordan? Jeg tør ikke ringe, har de en mailadresse?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Da har jeg snakket med dem, og de kan ikke gjøre noe...
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Da har jeg snakket med dem, og de kan ikke gjøre noe... Kjipt, men supert initiativ! *Thumbs up* 2
Gjest Adriane Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Hvis du vet hvor han bor - sett inn en annonse i lokalavisen der Er du heldig, ser han den og tar kontakt Eller, hvis du fikk med deg navnet hans, er han kanskje mulig å finne via Google/Facebook? Eller fikk du med deg hvor han jobbet? Det finnes antakelig mange muligheter, hvis du bare tenker igjennom hva dere snakket om, og hva slags info du kan bruke til å finne ham Lykke til!
Gjest Alfred Skrevet 17. februar 2012 #7 Skrevet 17. februar 2012 Hvis du vet hvor han bor - sett inn en annonse i lokalavisen der Er du heldig, ser han den og tar kontakt Eller, hvis du fikk med deg navnet hans, er han kanskje mulig å finne via Google/Facebook? Eller fikk du med deg hvor han jobbet? Det finnes antakelig mange muligheter, hvis du bare tenker igjennom hva dere snakket om, og hva slags info du kan bruke til å finne ham Lykke til! Lokalavisen der? De var i et fly.
bittelura Skrevet 17. februar 2012 #8 Skrevet 17. februar 2012 Leste denne i vg for litt siden.. Taper jo ikke noe på å prøve? http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10075708
kaprifolen Skrevet 17. februar 2012 #9 Skrevet 17. februar 2012 Lokalavisen der? De var i et fly. Men han BOR jo ikke i flyet da, smarting! Sjansen er jo stor for at det har kommet frem hvilken by han bor i, og da bruker hun lokalavisen der! 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #10 Skrevet 17. februar 2012 TS her: Jeg aner ikke hvor han bor, hva han heter, eller hva han jobber med. Jeg har en ide om at han jobber offshore, men det er jo ikke sikkert..så denne må jeg bare ta på meg selv, og ikke glemme å tak kontakt hvis en sånn situasjon skulle dukke opp igjen.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #11 Skrevet 17. februar 2012 TS: Vi snakket ikke sammen, bare så på hverandre og smilte...jesus...for en idiot jeg er!!
Gjest Alfred Skrevet 17. februar 2012 #12 Skrevet 17. februar 2012 Men han BOR jo ikke i flyet da, smarting! Sjansen er jo stor for at det har kommet frem hvilken by han bor i, og da bruker hun lokalavisen der! Du har ikke tenkt på at han kanskje bor i en større by, som har mer enn én lokalavis?
Gjest Adriane Skrevet 24. februar 2012 #13 Skrevet 24. februar 2012 Lokalavisen der? De var i et fly. Men han BOR jo ikke i flyet da, smarting! Sjansen er jo stor for at det har kommet frem hvilken by han bor i, og da bruker hun lokalavisen der! Du har ikke tenkt på at han kanskje bor i en større by, som har mer enn én lokalavis? Nå hadde ikke TS fått med seg hvor han bor, men om hun hadde det - så er det da ingen lov mot å sette inn annonse i flere lokalaviser, eller? Hvis man virkelig ønsker å finne noen, så er det verdt det å søke på flere arenaer serru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå