tone Skrevet 22. mai 2002 #1 Skrevet 22. mai 2002 kan bruden holde velkomsttalen??????? hvordan starte denne? kjære alle gjester?? velkommen alle gjester?
Engel Skrevet 22. mai 2002 #2 Skrevet 22. mai 2002 Kan hun vel, hvis det er dere som har invitert til bryllup sånn at du er vertinne så er det naturlig at du ønsker velkommen. Ville kanskje begynt med: -Kjære gjester, jeg vil ønske dere hjertelig velkommen til vårt bryllup... Noe i den stilen. Eller bare : -Velkommen alle sammen til vårt bryllup...12
Mina Skrevet 22. mai 2002 #3 Skrevet 22. mai 2002 Vi skal holde velkomsttalen sammen - og har tenkt til å lage en morsom vri - for å løse opp stemningen. Vi har også tenkt å presentere alle gjestene - og si kort noe om vårt forhold til den enkelte Vet ikke helt hvordan vi skal starte, men synes "Kjære dere - velkommen til vår store dag - takk for at dere ville dele denne dagen med oss" er fint.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #4 Skrevet 23. mai 2002 Hei Jeg skal holde velkommen, og begynner: På vegne av "brudgommen", meg og våre foreldre vil jeg ønske dere alle velkommen...... Det er ikke naturlig for meg å si kjære ..... Så skal jeg si noen setninger til brudgommen, og deretter introdusere toastmasteren. Så bare ønsk velkommen, du!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå