Bachata Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Hei Jeg er midt i ei sydille, men så er jeg altfor lat til å gidde å designe mønsterne selv og er dermed stadig på utkikk etter spennende mønster. Synes Stoff og stil har mye, men det er litt "kjedelige". Passer forsåvidt til når jeg har kreativitet i forhold til å designe, eller gjøre om på helt enkle mønstere, men ikke når jeg vil ha en wow-mønster ferdig kjøpt og bare leke med farger og stoffer. Har kikket litt rundt, men aldri bestilt mønster på nett fra andre en stoff og stil, så er litt usikker på hva som er bra og ikke. Dersom noen har noen nettsider og erfaringer med bestilling fra forskjellige steder, så hadde jeg blitt kjempeglad. spiller ingen rolle om det er utenlandske, men er interessert i erfaringer. Har f.eks vært innom vogue patterns, men vet lite om hvordan mønsterne deres er og betaling og forsendinger og tid etc.
O'hara Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Ottobre har både magasin og en del gratis mønstre. Det finnes og en del ok blogger og bøker.
Bachata Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2012 Tusen takk for den siden O'hara, så noen gode ideer der, men veldig mye for barn der. Jeg syr til voksen. Får vel bare ta en sjans og bestille fra vogue patterns, så finner jeg forståvidt fort ut hvordan det fungerer og om de er ok. Har noen tips om sider eller blogger som passer bra til ei med sydilla på klær til voksen, så er det bare å kaste det inn. Alle tips er gode tips.
Bachata Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2012 Ja, da har jeg bestilt 7 mønstere fra vogue patterns.... holdt meg under 200,- i selve kjøpet, var mer i frakt en det var i kjøp, men det får være, det er salg der inne nå, så hvis alt går som det skal nå, så fikk jeg likevel mye for penga. spennende å se hvor lang tid det tar, hvordan mønsterne er å bruke, og alt slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå