cecilieUK Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Hei, Vet noen hvor jeg kan finne ildfaste suppeskåler som på bildet i linken under? http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Supper/Gr%C3%B8nnsak/Gratinert-l%C3%B8ksuppe
Gjest Lille-pus Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Litt vanskelig å se om skålen har stett eller ikke, men jeg tror det kan være en løvehodeskål (?) Pilivuyt lager slike. Her er en link til Royal Design sin side hvor du ser den skålen jeg tror det kan være: Pilivuyt suppeskål Løve 1
cecilieUK Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2012 Supert Jeg var kanskje ikke helt nøye med spørsmålet mitt. Det trenger ikke være denne typiske løveskålen. Var litt dyr for mitt budsjett.. Rett og slett på utkikk etter suppeskåler som tåler varme slik at jeg kan lage løksuppe..
Gjest navnelapp Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Dei fleste suppeskåler som er i nyare porselen kan brukast slik. Heile IKEA sin 365-serie, til dømes. Sjekk under, der er eit eige teikn for eldfaste kjørel. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå