AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 18 år jente her. liker best skrekkfilmer, komedie og thriller. forslag? liker godt og se film så ikke få sjokk om jeg har sett forslaget du kommer opp med Helst ikke gamlere filmer fra enn 2004. vær så snill kom opp med forslag her!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Hvorfor ikke eldre enn fra 2004? Er jo mye bra som ble lagd før den tid. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 syns vel egentlig ikke de eldre er like bra...
Romilo Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Dear John!!!!! Den er så syyykt fin! :D Og The sisterhood of the travelling pants.. Mean girls - klassisk.. American pie... Marley and me. New years eve...
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Dear John!!!!! Den er så syyykt fin! :D Og The sisterhood of the travelling pants.. Mean girls - klassisk.. American pie... Marley and me. New years eve... Dear john - sett. mean girls 1-2 - sett american pie - sett alle new years eve - sett marley and me? ikke sett. the sisterhood ofthe travelling pants? hva handler den om?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #7 Skrevet 17. februar 2012 Monte Carlo The sisterhood of the travelling pants 2 (siden eneren er nevnt)
Romilo Skrevet 17. februar 2012 #8 Skrevet 17. februar 2012 Dear john - sett. mean girls 1-2 - sett american pie - sett alle new years eve - sett marley and me? ikke sett. the sisterhood ofthe travelling pants? hva handler den om? The sisterhood of the travelling pants handler om fire jenter som har vært bestevenner siden de var små... Lena, Carmen, Bridget og Tibby. De skal for første gang reise vekk fra hverandre en sommer, noen finner kjærligheten... og andre mister den. Absolutt verdt å se!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #9 Skrevet 17. februar 2012 syns vel egentlig ikke de eldre er like bra... Ok, så det er først fra 2004 og utover man greide å lage bra filmer, tror du? Da kommer du til å gå glipp av mange filmperler, skal jeg si deg. Men for all del, det er ditt valg. 3
Romilo Skrevet 17. februar 2012 #10 Skrevet 17. februar 2012 Ok, så det er først fra 2004 og utover man greide å lage bra filmer, tror du? Da kommer du til å gå glipp av mange filmperler, skal jeg si deg. Men for all del, det er ditt valg. Åherre... er da det noe å henge seg opp i og nå da? Det er hennes valg, som du sier... ehhe!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #11 Skrevet 17. februar 2012 Ok, så det er først fra 2004 og utover man greide å lage bra filmer, tror du? Da kommer du til å gå glipp av mange filmperler, skal jeg si deg. Men for all del, det er ditt valg. Kanskje hun har sett det meste før 2004? Kanskje det er større sansynlighet for at filmer etter 2004 ikke er sett? Jeg vet ikke, bare en tanke, for jeg kan si at jeg spurt om noe, så hadde jeg kanskje prøvd å komme med årtall, kategorier, eller til og med skuespillere, det er mest sansynlig jeg ikke har sett. For det er jo ikke noe særlig om man får 100 svar der 97 kommer med filmer du har sett fra før av. 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #12 Skrevet 17. februar 2012 Kanskje hun har sett det meste før 2004? Kanskje det er større sansynlighet for at filmer etter 2004 ikke er sett? Jeg vet ikke, bare en tanke, for jeg kan si at jeg spurt om noe, så hadde jeg kanskje prøvd å komme med årtall, kategorier, eller til og med skuespillere, det er mest sansynlig jeg ikke har sett. For det er jo ikke noe særlig om man får 100 svar der 97 kommer med filmer du har sett fra før av. Hun har jo skrevet det er fordi hun ikke liker eldre filmer Høres ut som om alt var svart hvitt i 2003 :D 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #13 Skrevet 17. februar 2012 Hun har jo skrevet det er fordi hun ikke liker eldre filmer *Kryper stille og rolig ned i et hull og titter mulig frem om 100 år eller noe* Ja, det kan bli flaut å leke smart har jeg merket. Men skal lese nøyere neste gang 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #14 Skrevet 17. februar 2012 *Kryper stille og rolig ned i et hull og titter mulig frem om 100 år eller noe* Ja, det kan bli flaut å leke smart har jeg merket. Men skal lese nøyere neste gang Ja kryp ned i et hull og kom ALDRI frem igjen! MAKAN til UDUGELIGHET!! Neida
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #15 Skrevet 17. februar 2012 er forresten glad i selena gomez som skuespiller i filmer! ;> hint! miley cyrus går også an.
Oriental Skrevet 17. februar 2012 #16 Skrevet 17. februar 2012 Wild child Just go with it No strings attached Life as we know it Something borrowed He's just not that into you Zoo- keeper Friends with benefits
Oriental Skrevet 17. februar 2012 #17 Skrevet 17. februar 2012 Wild child Just go with it No strings attached Life as we know it Something borrowed He's just not that into you Zoo- keeper Friends with benefits Kom på noen til.. Easy A She's out of my league Red Riding hood What's your number In her shoes
Romilo Skrevet 17. februar 2012 #18 Skrevet 17. februar 2012 er forresten glad i selena gomez som skuespiller i filmer! ;> hint! miley cyrus går også an. Another Cinderella Story, Ramona and Beezus, Brain Zapped, Prosjekt Prinsesse og Monte Carlo?
Gjest Tigerr Skrevet 17. februar 2012 #19 Skrevet 17. februar 2012 The Proposal, en romantisk komedie. Artig film! :-) 1
Gjest kittycat Skrevet 17. februar 2012 #20 Skrevet 17. februar 2012 thirteen er fra 2003 og eg liker ikkje så gamle filmer, men den er helt sinnsykt bra. 13 åring som vil være kul og roter ser borti drugs. sterkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå