Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som syntes det var forbannet bra?

Jeg lo så jeg skreik.... :hoho:

Atle Antonsen og Christopher Schou kompletterer Tufte/Eia veldig bra, sammen er disse underholdnings-dynamitt!

Gleder meg til en ny runde i kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok opp på video - så den skal sees idag.

Er det nytt program idag allerede?

Gjest Poirot
Skrevet

Best var matprogrammet og språkforskeren! :hoho:

Skrevet

Jeg lo veldig av de fløtegratinerte potetene!

Skrevet

Matprogrammet var helt genialt! Både jeg og samboer lo så vi lå langflate i sofaen.

.. og mitt gamle crush på Kristopher Schau blushet litt opp igjen gitt! Jeg syns han er vanvittig kjekk.

Skrevet

Var vannvittig bra!

Jeg ligger hjemme og er sykmeldt.. Plages av både nese, hals, bihuler og ører... Hostinga hadde endelig gitt seg, og nesa var forholdsvis bra...

...Så begynte Eia å spille luftgitar, og jeg lo så jeg grein. Fikk ei hostekule som varte halvannen time, var bare umulig å slutte. Så jeg er litt usikker på om jeg tørr se i dag...

Gjest sunshine-t
Skrevet

Jeg hadde gledet meg til det jeg, men ble litt skuffet jeg :roll: Det var ikke så jeg hyl-lo halvparten av tiden en gang. Jeg dro på smilebåndene en gang i blandt, men det var det. Tror ikke jeg skal se på det i kveld...

Gjest prestekrage
Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho:

dette har vi venta på!!!!

Skrevet

Jepp. Funket som bare f ! Gleder meg til i kveld :D

Skrevet

Njaaa... hadde høyere forventninger enn de klarte å innfri. Skal gi dem sjansen i kveld også.

Skrevet

Uff, det glemte jeg. Er for surrete for tiden. Vet noen om det kommer i reprise? Hvilken dag går det vanligvis på?

Skrevet

Vet ikke om det går noen reprise, men det er ny episode i kveld. Det blir 2 programmer i uka, onsdager og torsdager.

Men det er sikkert en reprise, det er det jo alltid! :)

Skrevet

Atle's skjellsord "fittetryne" i Ungkaren-parodien, kunne jeg faktisk tenke meg å bruke en del....syns det var kreativt...

...jeg kjenner mange som det skjellsordet egner seg på...kanskje først og fremst menn...

:hoho:

Skrevet
Vet ikke om det går noen reprise, men det er ny episode i kveld. Det blir 2 programmer i uka, onsdager og torsdager.

Men det er sikkert en reprise, det er det jo alltid! :)

Takk, da skal jeg se på i kveld :blunke:

Skrevet
Atle's skjellsord "fittetryne" i Ungkaren-parodien, kunne jeg faktisk tenke meg å bruke en del....syns det var kreativt...

...jeg kjenner mange som det skjellsordet egner seg på...kanskje først og fremst menn...

Det er da et skjellsord jeg har benyttet meg av i lange tider!

Skrevet

Da må du virkelig prøve. Sinnet må være helt toppet og ordene spyttes ut. En effektiv stopper for en krangel, med en du virkelig ikke liker. Uff.. Jeg er egentlig veldig snill og grei.. :oops:

Likte best kokke programmet, jeg lå i sofaen og lo. Synest også trønderen, dvs mannen med så overdreven trønderdialekt at ordene druknet på var utrolig morsomt.

Gleder meg til neste prog.

Og så synest jeg Schau er så utrolig sexy.... mmmmmm :oops:

Skrevet

Knallbra! Meir variasjon enn før med Antonsen/Schau, men eg må vel kanskje innrømme at eg framleis held ein knapp på Eia/Tufte... Synst 'Kjempesjansen Nord' var herleg (når Harald Eia har på parykk, og snakkar dialekt, treng han i grunnen ikkje gjere meir for å få meg til å le... :ler: )...

Gler meg til i kveld! :D

Gjest Poirot
Skrevet

Det er da et skjellsord jeg har benyttet meg av i lange tider!

Ei heller nytt på disse trakter.

Skrevet

Ei heller nytt på disse trakter.

Poirot da :oops:

Skrevet

Syns programmet var veldig bra, lenge siden jeg har ledd så mye av noe på tv. Men så er de jo 4 morsomme karer som går sammen da, og det gir tydeligvis gode resultater :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...