tone Skrevet 22. mai 2002 #1 Skrevet 22. mai 2002 gifter meg 8.juni og føler at alt er under kontroll derfor må jeg jo ha glemt noe. skriver en liten liste her, og håper dere tilføyer den og deler deres liste med meg. kirken ok brudepiker sanger i kirken blomster brudepynting legge negler meny sanghefte kirkeprogam kjole, skal kjøpe undertøy til uken kler til brudgom barnepass fotograf lokalet m/ mat og div. brudevals sanger buss tale bordkort bryllupskake andre kaker transport klær til brudepiker er det noe som mangler??????????????? klem tone
Blomst Skrevet 22. mai 2002 #2 Skrevet 22. mai 2002 Hei ! Vil bare detaljere noen av punktene som kom overaskende på meg: Fordrink: Lokale/rom/ute pynting Drikke Snacks Evt. Servitør Glasser Evt. underholdning/aktiviteter Rydding Fotografering: Fotograf/venn, husk nok film Fotografering av de respektive familier/felles bilde/vennegjenger/vals/kakeskjæring. Evt. videofilming Evt. Engangskameraer til border Middag: Talerkner til alle bordsettinger Glasser i alle størrelser Vann karafler Servietter Bordplan Bordkort Pynt Kaker: Skal bordene stå andreledes? Bryllups kaker Kan noen bake andre type kaker Servietter små Cognac, Likør osv. Kaffe Bestikk og talerkner Kakegafler og kakespader Nok fater dersom ikke alle kommer med det Sånn det var bare de punktene jeg hadde som jeg ønsket å detaljere også for min egen del
Olympia Skrevet 22. mai 2002 #3 Skrevet 22. mai 2002 Ser ut som du ahr husket det meste ja. Her er en grei huskeliste som ihvertfall jeg har stor nytte av. Kanskje finner du noe der du har glemt,eventuelt kan du legge til ting som ikke står der men som du trenger. http://www.kvinneguiden.no/bryllup/artikle...sjett.shtml12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå