AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Har greid å "forelske" meg i en jeg spiller wow med.. Har aldri møtt han eller sett han, vet ikke hvordan han ser ut en gang. Greier ikke slutte å tenke på han, fantaserer om han og synes det hele er helt utrolig teit sånn logisk sett. For 6-7 uker siden tenkte jeg at det helt sikkert går over og at om jeg ikke snakker med han utenfor raids (fast spilletid) så gikk det sikkert fint. Tvert i mot så tenker jeg mye mer på han nå. Han er også yngre enn meg, han er bare 21 og jeg er straks 29.. ikke virker han spesielt intr, men jeg har ikke fortalt ham hva jeg føler og unngår å prate med ham privat. I tillegg bor han ganske langt unna. Det eneste jeg egentlig vet om han er at han jobber hver dag så han må legge seg tidlig og han har ikke kjæreste. Kom akkurat ut av et langt forhold selv (5+år) og så fram til å nyte singellivet, men med dette hengende over meg føler jeg meg utrolig teit. Jeg har jo ikke møtt han en gang. Vet jo at mange blir godt kjent og betatt av hverandre på nett, men da snakker man jo gjerne om personlige ting. Hva ville du gjort? Hvordan skal jeg glemme ham? Bør jeg fortelle det til ham og bli såret om han er negativ?
Gjest Nuppdupp Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 (endret) droppet det. han virker jo ikke interessert og du har ikke sett hvordan han ser ut :gjeiper: hvordan klarer du å forelske deg i noen du ikke har møtt? ja, man har en god tone med folk, men forelska? jeg selv er på flørteren med noen, men har møtt han 4-5 ganger :gjeiper: vi snakker sammen omtrent hver dag. på epost, facebook, sms, telefon. jeg regner alltid med at vi havner i vennesonen når sånne ting skjer, men han lyser opp dagen min forde. du må ikke såre deg selv med å bli forelsket Endret 17. februar 2012 av Nuppdupp 1
Gjest Tigerr Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 (endret) Om man er helt oppi noe, så blir man ofte "cought in the moment". Jeg ville unngått han, selv om det kanskje er vanskelig den første tiden. Finn deg andre interesser. Wow er nok ikke akkurat den beste plassen å finne drømmemannen. Endret 17. februar 2012 av Tigerr
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Ja er helt enig med deg, men nå har det gått såpass lang tid at jeg ikke greier å "droppe det" så hva gjør jeg? Slutter å spille med han? Fjerner han fra "laget" vårt? Det føles bare kjipt. Vi spiller sammen 4 timer hver dag de siste 2 årene, og snakker sammen på voice com i løpet av den tiden så det blir jo som om man gjør hvilken som helst annen hobby sammen med andre. Wow er nok ikke akkurat den beste plassen å finne drømmemannen. Helt enig i det ja, problemet er jo at om du ønsker å spille mange timer om dagen selv etter jobb/middag så er det kanskje litt kjipt om partneren din ikke spiller noe også. Like barn leker best? Sukk. Finn deg andre interesser. Har mange interesser men tenkte det var greit å ta med akkurat denne da denne mannen driver med det samme. Vanskelig å styre følelser også Hvordan skal jeg glemme han da, når jeg er "med" han flere timer om dagen.
Gjest Tigerr Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 (endret) Endret 18. februar 2012 av Tigerr
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Du er ikke forelsket i han, du er bare forelsket i en fantasi - idéen om han. Det kommer nok til å gå over, før eller senere møter du en annen (i det virkelige liv) som du faller for. Evt kan du foreslå å treffe han, så blir du kjent med han på ordentlig. Kanskje viser han seg å være drømmemannen, men mest sannsynlig vil du bli skuffet over at han ikke er sånn som du hadde forestilt deg. Lykke til 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Ts her. Om det var noen som lurte så møttes vi faktisk og det hele gikk veldig bra
-Ishtar- Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Ts her. Om det var noen som lurte så møttes vi faktisk og det hele gikk veldig bra oooohhh så gøy Svarte han til forventningene? Hva er det med dette wow som er så avhengighetsdannende? Lykke til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå